پایان نامه ها با موضوع “رضایت مشتریان “ 


 در این صفحه لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره رضایت مشتریان درج شده اند.  شما می توانید از محتوای منابع داخل این پایان نامه ها  در پروپوزال ، گزارش سمینار ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه خودتان استفاده نمایید.


/>

 

 فهرست و فصل اول همه پایان نامه های مربوط به موضوع رضایت مشتریان

و دیگر موضوعات در سایت به صورت رایگان در دسترس است

تا قبل از خرید پایان نامه کاملا با محتویات آن آشنا شوید

 

پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( (M.A   گرایش مدیریت بازرگانی-داخلی عنوان : بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان   زمستان ۱۳۹۱     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن […]

پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی    واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو  سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن […]

پایان نامه  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان :  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان ۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه […]

پایان نامه تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت دولتی گرایش نیروی انسانی  عنوان: تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان گیلان استاد مشاور دکتر محمد حیدری بهار ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]

پایان نامه بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته: مدیریت بازرگانی     گرایش: مدیریت بیمه عنوان: بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران شهریور […]

پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدرشت                              دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی      گرایش: بازرگانی بین الملل عنوان: بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: رستورانهای شهر رشت) استاد […]

پایان نامه شناسایی و الویت بندی ویژگی های کیفیت بااستفاده ازمدل کانو  و و ارزیابی نتایج و الویت بندی نیازها با روش AHP و بررسی ارتباط آن بارضایت مشتریان در صنعت سیمان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان: شناسایی و الویت بندی ویژگی های کیفیت بااستفاده ازمدل کانو  و و ارزیابی نتایج و الویت بندی نیازها با روش AHP و بررسی ارتباط آن بارضایت مشتریان در صنعت سیمان (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان […]

پایان نامه رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی               گرایش: بیمه   عنوان: رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان       بهمن ۱۳۹۳ (در فایل […]

دانلود پایان نامه:تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با تمرکز بر مدل ARCHSECRET بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه شعب بانک صادرات شهر قزوین)

متن کامل پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با تمرکز بر مدل ARCHSECRET بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه شعب بانک صادرات شهر قزوین)

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: رستورانهای شهر رشت)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان  (مطالعه موردی: رستورانهای شهر رشت)

پایان نامه ارشد: بررسی میزان تأثیر اصلاح و بهبود شیوه ها و روش های ارائه خدمات بر رضایت مشتریان با محوریت کارت هوشمند سوخت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت اجرایی   عنوان : بررسی میزان تأثیر اصلاح و بهبود شیوه ها و روش های ارائه خدمات بر رضایت مشتریان با محوریت کارت هوشمند سوخت

پایان نامه ارشد:شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش :بازاریابی عنوان : شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی رابطه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی رابطه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان

پایان نامه ارشد:بررسی اثر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان و اولویت بندی ابعاد آن با بهره گرفتن از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی(AHP)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : بازرگانی داخلی عنوان : بررسی اثر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان  و اولویت بندی ابعاد آن با بهره گرفتن از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی(AHP)




موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...