مقدمه. 2

مقدمه. 3

بیان مساله. 4

اهمیت و ضرروت پژوهش… 5

اهداف پژوهش… 6

الف) اهداف کلی.. 6

ب) اهداف ویژه 6

سوالات پژوهش… 7

الف) سوال اصلی.. 7

ب) سوالات ویژه 7

تعاریف مفاهیم واصطلاحات… 7

الف- تعاریف نظری.. 7

ب- تعاریف عملیاتی.. 8

 

فصل دوم: ادبیّات و پیشینه پژوهش

مقدمه. 10

1- مبانی نظری پژوهش… 11

مفاهیم رهبری.. 11

وظایف رهبری.. 12

سبک‌های رهبری.. 12

سبک‌های مبتنی بر استفاده از اقتدار. 13

سیستم‌های مدیریت لیکرت… 13

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                  صفحه

چگونگی پدیداری دیدگاه رهبری.. 13

مهارت مدیران کاریزماتیک و امنیت مدار. 14

ارتباطات-کارباگفتاروجنبه مکتوب زبان شناختی. 14

عناصر رهبری‌ اثربخش‌ 15

رهبری امنیت مدار و استراتژیک… 17

مهارت استراتژیک رهبران. 18

رهبری امنیت مدار و خدمتگزار. 20

کاربردهای رهبری امنیت مدار. 21

رفتار سازمانی کارکنان. 23

رویکردهای موثر رهبری بر توانمندسازی کارکنان. 25

بهداشت در قرون باستان. 27

بهداشت در جهان اسلام. 29

سطوح بهداشت… 29

پیشگیری سطح اول. 29

ارتقای بهداشت… 29

حفاظت ویژه در مقابل وقایع بهداشتی و بیماری‌ها 30

پیشگیری سطح دوم. 30

پیشگیری سطح سوم. 30

بهداشت عمومی.. 30

2- پیشینه پژوهش… 31

الف) پژوهش های انجام شده در داخل کشور. 31

ب) پژوهش های انجام شده در  خارج از کشور. 33

نتیجه گیری.. 35

 

 

  برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید http://zusa.ir/%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d8%b3%da%a9-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b4%d8%b9%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d9%86/

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                  صفحه

فصل سوم: روش شناسی پژ‍وهش

مقدمه. 37

نوع پژوهش… 37

جامعه آماری.. 37

نمونه و روش نمونه گیری.. 38

ابزار پژوهش… 38

روایی و پایایی.. 38

روش تجزیه و تحلیل داده های پژوهش… 40

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ها

مقدمه. 42

الف) تجزیه و تحلیل توصیفی داده هـا 43

ب) تجزیه و تحلیل استنباطی داده هـا 49

 

فصل پنجم: نتیجه­گیری و ارائه پیشنهادها

جمع بندی.. 56

یافته های پژوهش… 57

بحث و تفسیر داده ها 59

نتیجه گیری.. 61

محدودیت ها 62

الف) محدودیت در قلمروپژوهش… 62

ب) محدودیت های اجرایی.. 62

پیشنهادها 63

الف) پیشنهادهای مبتنی بر یافته های پژوهش… 63

ب) پیشنهادات برای پژوهشگران آتی.. 64

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                  صفحه

منابع

الف) منابع فارسی.. 66

ب) منابع انگلیسی.. 68

 

پیوست­ها

پیوست1: پرسشنامه. 70

پیوست2: جداول مربوط به spss. 72

تعهدنامه اصالت رساله یا پایان نامه تحصیلی.. 74

چکیده انگلیسی. 75


فهرست جد ول

عنوان                                                                                                                  صفحه

جدول(3-1)  توزیع فراوانی جامعه آماری بر حسب جنسیت… 37

جدول(3-2)  توزیع فراوانی نمونه آماری بر حسب جنسیت… 38

جدول(3-3)  مقادیر ضریب آلفای کرونباخ برای مولفه ها 39

جدول(4-1) توزیع فراوانی به تفکیک جنسیت… 43

جدول(4-2) توزیع فراوانی سن آزمودنی ها 44

جدول(4-3)توزیع فراوانی  تحصیلات آزمودنی ها 45

جدول (4-4) توزیع فراوانی نمونه ها به تفکیک سابقه خدمت… 46

جدول (4-5) توزیع فراوانی نمونه ها به تفکیک پست سازمانی.. 47

ﺟﺪول (4-6): ﻧﺘﺎﻳﺞ آزﻣﻮن ﻛﻟﻤﻮﮔﺮوف- اﺳﻤﻴﺮﻧﻒ… 48

جدول(4-7) نتایج حاصل از آزمون تی تک نمونه ای مولفه اثربخشی کارکنان شبکه بهداشت و درمان. 49

جدول(4-8) نتایج حاصل از آزمون تی تک نمونه ای امنیت روانی کارکنان شبکه بهداشت و درمان. 50

جدول(4-9) نتایج حاصل از آزمون تی تک نمونه ای امنیت روانی کارکنان شبکه بهداشت و درمان. 51

جدول(4-10) نتایج حاصل از آزمون تی تک نمونه ای مشاهده پتانسیل کارکنان شبکه بهداشت و درمان. 52

جدول (4-11): رتبه بندی شاخص های رهبری امنیت مدار با استفاده از آزمون فریدمن.. 53

جدول(4-12) نتایج حاصل از آزمون تی تک نمونه ای رهبری امنیت مدار بر رفتارکارکنان شبکه بهداشت و درمان  54

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                                  صفحه

 

نمودار(4-1) توزیع فراوانی به تفکیک جنسیت… 43

نمودار(4-2) توزیع فراوانی سن آزمودنی ها 44

نمودار(4-3) توزیع فراوانی تحصیلات آزمودنی ها 45

نمودار(4-4) توزیع فراوانی نمونه ها به تفکیک  سابقه خدمت… 46

نمودار(4-5) توزیع فراوانی نمونه ها به تفکیک پست سازمانی.. 47

 


چکیده

پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر مولفه های رهبری امنیت مدار بر رفتار کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر تهیه و تدوین گردیده است. گردآوری داده­ها در این پژوهش به روش توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق را کلیه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر به تعداد 310 نفر تشکیل داده­اند که بر اساس جدول تعیین حجم نمونه مورگان تعداد 156 نفر به روش نمونه­گیری تصادفی طبقه­ای بر حسب جنسیت انتخاب شدند. ابزار
اندازه­گیری این تحقیق پرسشنامه استاندارد کومب که دارای 4 بعد در ابعاد اثربخشی روانی، امنیت روانی، مقبولیت کارکنان، مشاهده پتانسیل می­باشد، استفاده شده است. روش تجزیه و تحلیل داده­ها با آمار توصیفی و آمار استنباطی (شامل: آزمون تی تک نمونه­ای) با استفاده از نرم افزار spss انجام شد. نتایج تحقیق نشان داد رهبری امنیت مدار بر رفتار کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر اثرگذار بوده است.

 فصل اول

کلّیّات پژوهش

 

مقدمه

امروزه، رهبری به انواع مختلفی از مهارت ها و شیوه­های انعطاف پذیر، به منظور، مواجهه با چالشهای تغییر و تقاضاهای جدید نیازمند است.رهبری امنیت مدار یک رابطه مثبت، مبتنی بر نظریه رهبری است. رهبرامنیت مدار با ایجاد امنیت از طریق ارزشگذاری، مقبولیت و قدردانی و فراهم آوردن زمینه کاوش از طریق تأکید بر رشد، توسعه و پتانسیل و نیز رسیدگی به وظایف وموقعیت ها از طریق یک رویکرد مثبت، زمینه رشد ، یادگیری و نوآوری را در سازمان فراهم می آورد و سازمان را در جهت تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده، سوق می دهد.

رهبران خدمت گزار با ایجاد ویژگیهایی چون اعتماد، تعهد و گسترش فضای دوستی و مهرورزی میزان ارتباطات میان اعضای سازمان را گسترش داده و روابط اجتمایی سازمان را تقویت می­کنند. علاوه بر این ویژگی ها که منجر به ارتقاءرضایت شغلی در سازمان است رهبران خدمت گزار با توسعه و آموزش پیروان همچنین تلاش جهت توانمندسازی آنها و

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...