بازاریابی درونی – داخلی و بیرونی -فایل پایان نامه ها |
۲-۷) عناصر بازاریابی داخلی صاحبنظران مختلف عناصر متفاوتی را به عنوان عناصر بازاریابی داخلی معرفی کرده اند که برخی از آنها عبارتند از:
- بنسل و همکاران[۱] عناصر بازاریابی درونی را امنیت استخدام، آموزش گسترده، پاداش های بالا و وابسته به عملکرد سازمانی، تسهیم اطلاعات، توانمندسازی کارکنان و کاهش تمایزات موقعیتی معرفی می کنند (Bansal et al, 2001: 66).
- امنیت شغلی: که به عنوان یکی از عناصر اصلی بازاریابی داخلی مطرح شده تجهیز کارکنان را در زمینه امنیت شغلی قابل قبول دربر می گیرد. هر کاهش در زمینه بهره وری و یا سودآوری ممکن است به انتقال، آموزش مجدد و گردش شغلی کارکنان منجر گردد. به عنوان یک راه جلوگیری از ریزش کارکنان، به کارگیری مجدد آنها در سایر بخشها امکان پذیر است. بررسیها بیانگر این واقعیت هستند که باافزایش سطح امنیت شغلی کارکنان، رضایتمندی، وفاداری و اعتماد به مدیریت افزایش می یابد.
- آموزشهای متنوع و گسترده: در یک اقتصاد `جهانی توسعه یافته، ایجاد و توسعه دانش یکی از عوامل مهم دستیابی به مزیت رقابتی در عرصه جهانی است. عموماً آموزش کارکنان در رابطه با شناخت و حل مسائل، ایجاد تغییرات ضروری در زمینه فرایندها و روشهای انجام کار و خدمات پس از فروش محصولات است. براساس تحقیقات انجام گرفته مشخص گردیده است که سرمایه گذاری در زمینه آموزش نتایج ملموسی را به همراه خواهد داشت که این نتایج بهبود نگرشها، افزایش مهارتها در رابطه با ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی و وفاداری کارکنان را در بردارد.
- ارائه پاداشهای سخاوتمندانه: ارائه حقوق و مزایای بالاتر از متوسط سطح صنعت و پرداخت متناسب با عملکرد و بهره وری، یکی از روشهای اعمال این کار است. براساس بررسیهای انجام شده مشخص گردیده که کارکنان شرکتهای باحقوق و مزایای بالاتر از متوسط، دارای سطوح رضایتمندی و تعهد بیشتری نسبت به سازمان هستند.
- تسهیم اطلاعات: به منظور ایجاد ارتباطات و تسهیم اطلاعات سازمانها می بایست بااستفاده از روشهای مختلف، جریان اطلاعات را در سازمان برقرار سازند. اهمیت این جریان اطلاعات در ایجاد سهولت در زمینه تصمیم گیری و ایجاد یک مکانیسم مناسب بازخورد، است. همچنین ارتقای سطح تواناییها را به همراه دارد.
- توانمندسازی کارکنان: توانمندسازی دو جنبه را در بر می گیرد که شامل آزادی عمل و اختیار در یک طرف و انتظارات و مسئولیت در طرف دیگر است.
- کاهش فاصله طبقاتی در میان کارکنان: باکاهش فاصله طبقاتی کارکنان، آنها می توانند به سادگی ایده هایشان را بیان کرده و در نتیجه خلاقیت، صداقت، اعتماد و رضایت شغلی افزایش می یابد. دو روش کاهش تفاوت مقام، کاهش تفاوت سطح حقوق و دستمزد در عرض سازمان و ایجاد سمبول های سازمانی در راستای ارتباطات سازمانی برمبنای توسعه فرهنگ صداقت و اعتماد و عدالت سازمانی است (Ahmed and Refiq, 2003).
- در دیدگاه فورمن و مونی[۲]، عناصر بازاریابی درونی عبارتند از چشم انداز[۳]، توسعه[۴] و پاداش[۵] . از نظر آن ها سازمان باید چشم انداز روشنی را برای کارکنان خود ترسیم کند و آن ها را برای انجام امور ارتقا داده و آموزش های مناسب را به آن ها ارائه نماید و در نهایت باید پاداش های مناسبی را برای کارکنان در نظر داشته باشد (حسینی و رحمانی، ۱۳۹۱).
- در دیدگاه احمد و رفیق (۲۰۰۳) عناصر بازاریابی درونی عبارتند از محصولات شغلی، پرداختی، محیط کاری و ترفیع (ابزری و همکاران، ۱۳۸۸).
- از دیدگاه گرونروس بازاریابی درونی را در دو سطح استراتژیک و تاکتیکی، که در سطح استراتژیک به ایجاد یک محیط درونی که کارکنان را در مورد آماده سازی و انگیزش برای عمل در خدمات، حمایت می کند و سطح تاکتیکی شامل ارتباطات اثربخش بین کارکنان و کسب و کار است می توان بررسی کرد(حسینی و رحمانی، ۱۳۹۱).
۲-۸) مدلهای بازاریابی درونی ۲-۸-۱) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ کاتلر و آرمسترانگ معتقدند در شرکتهای خدماتی مدیریت فعالیتها در زمانی که رویکردهای سنتی بازاریابی مورد استفاده قرار میگیرد بسیار مشکل خواهد بود. اما در شرکتهای تولید کنندۀ کالا، محصولات بصورت انبوه تولید شده و نسبتاً استاندارد میباشند. اما در سازمانهای خدماتی مشتری و کارکنان ارائه دهنده خدمات برای ایجاد خدمات با هم تعامل میکنند. بنابرین ارائه دهندگان خدمات میبایست تعاملی اثربخش با مشتریان برای ایجاد ارزش برتر در طول خدمات رسانی داشته باشند. تعامل اثربخش نیز به نوبه خود بستگی به مهارت کارکنان خط مقدم و تولید خدمات و فرآیندهای پشتیبانی کننده این کارکنان خواهد داشت. بنابرین مجموعۀ خدمات موفق مستلزم توجه به مشتری و کارمندان خواهد بود. همچنین این امر مستلزم درک زنجیره سودآوری- خدمات میباشد که سود شرکت به رضایت کارکنان و مشتریان مربوط میسازد. این زنجیره شامل پنج رابطه میباشد : ۱- سود و رشد برتر ۲- مشتریان راضی و وفادار ۳- ارائه ارزش برتر به مشتری ۴- کارکنان راضی و دارای بهرهوری ۵- کیفیت داخلی
- پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
- پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
- پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی
- پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی
- پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
- پایان نامه رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت
- پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان
- پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
- پایان نامه ارائه مدل تصمیم گیری در بخش بازاریابی
- بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
- پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی
- پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان
- پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان
- پایان نامه تدوین راهبرد بازاریابی مناسبتی برای گروه های منتخب مشتریان
- پایان نامه پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیش بینی فروش با بهره گرفتن از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون
- پایان نامه بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیتهای بازاریابی
- پایان نامه بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با بهره گرفتن از الگوی بازاریابی اجتماعی
- پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش
- پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابی
- پایان نامه نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی
- پایان نامه شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی
- پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو
- پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا
- پایان نامه تاثیر هماهنگی استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین
- پایان نامه تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی
- پایان نامه تاثیر منابع مالی و بازاریابی ورزشی بر توسعه ورزش استان مرکزی
- پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات در فروش انبوه گل و گیاه تولید کنندگان کلان از دیدگاه بازاریابی
- پایان نامه تاثیربرنامه های بازاریابی اجتماعی سازمان هلال احمر بر نگرش مردم به تصویر ذهنی این سازمان
- پایان نامه تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی
- پایان نامه بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
- پایان نامه بررسی رابطه میان کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نواوری و مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای شهرک صنعتی کاوه
- پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه مند با عملکرد تجاری
- پایان نامه بررسی رابطه بین فنآوری اطلاعات بازاریابی و استرتژیهای رقابتی در بانکهای دولتی شهر کرمانشاه
- پایان نامه بررسی تأثیر فرهنگ، نیمرخ اخلاقی سازمان و آمیخته اخلاقی بازاریابی بر اعتماد مشتریان
- پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی
- پایان نامه بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد
- پایان نامه ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر نتایج مالی و بازاریابی
- پایان نامه بررسی ورودی ها و خروجیهای موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط شهر کرمانشاه
- پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک
- پایان نامه بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی
- پایان نامه بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و ایجاد یک مزیت رقابتی
- پایان نامه بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری
- پایان نامه تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان
- پایان نامه بررسی رابطه بین تاثیر بازاریابی کارآفرینانه برتوسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر ویژگی های مدیران
- پایان نامه بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید خدمات از آزمایشگاه های کالیبراسیون در صنعت فولاد
- پایان نامه بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان
- پایان نامه همسوئی استراتژیهای بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابل
- پایان نامه شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط
- پایان نامه تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان
- پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
- پایان نامه بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش
- پایان نامه بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت پگاه فارس در زمینه محصولات لبنی
- پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)
- پایان نامه نقش بازاریابی رابطهمند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)
- پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه ایران در شهرستان رشت
- پایان نامه نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان
- پایان نامه نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران
- پایان نامه مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)
- پایان نامه طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران
- پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی با بهره گرفتن از مدل۷s (مطالعه موردی:شرکت صبا ویژن)
- پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابی
- پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی
- پایان نامه نقش بازاریابی رابطهمند با پیشبرد فروش
- پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه
- پایان نامه مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد
- پایان نامه قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری
- پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطهمند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)
- پایان نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور)
- پایان نامه تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران)
- پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی
- پایان نامه تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک و چالشهای آن مورد مطالعه:شهرک صنعتی شهرستان دورود
- پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطهمند با توجه به عوامل وفاداری مشتری
- پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
- پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت)
- پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
- پایان نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران
- پایان نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی
- پایان نامه تأثیر نقش منابع و قابلیتها در تحقق استراتژیهای بازاریابی محیطی هتل در اصفهان
- پایان نامه تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک
- پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط
- پایا ن نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران
- پایان نامه بررسی روابط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی در شرکتهای پخش دارویی
- پایان نامه با موضوع:تاثیر بازاریابی رابطه ای و کیفیت خدمات الکترونیکی ارائه شده بر ارزش ویژه برند
- دانلود پایان نامه : مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر کرمانشاه
- دانلود پایان نامه:بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان (مصالح و فناوری های نوین ساختمانی)
- دانلود پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی و فروش سیمان غرب
- پایان نامه بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات
- پایان نامه بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد جهت ورود به شبکه فروش شرکت آدیداس و انجام تبلیغات شفاهی برای شرکت
- دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد درباره بازاریابی
- دانلود پایان نامه ارشد:بررسی استراتژیهای بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران
- پایان نامه ارشد :تحلیل تأثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات شهری
- دانلود پایان نامه ارشد : نقش زن در بازاریابی سبز
- پایان نامه ارشد:نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی
- دانلود پایان نامه ارشد :تأثیر بکارگیری بازاریابی رابطه مند در ایجاد گرایش ارتباطی بین خریدار و فروشنده
- دانلود پایان نامه ارشد: بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
- دانلود پایان نامه ارشد : بررسی عوامل ایجاد و گسترش بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت
- پایان نامه ارشد: تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی
- دانلود پایان نامه ارشد :بررسی تأثیر مفاهیم بازاریابی سیاسی بر میزان وفاداری رأی دهندگان
- پایان نامه ارشد: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
- دانلود پایان نامه ارشد : تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان
- دانلود پایان نامه ارشد: تاثیر بازاریابی رابطه مند بر افزایش وفاداری مشتریان
- دانلود پایان نامه ارشد : الویت بندی عوامل بازاریابی رابطه مند در بانک کشاورزی «شعبه ابهر»
- پایان نامه ارشد: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
- پایان نامه ارشد: بهبود موفقیت بازاریابی قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی
- پایان نامه ارشد :بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات دهان به دهان مشتریان با میانجی گری وفاداری مشتری شعب بانک ملی
- پایان نامه ارشد: بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید مصرف کنندگان
- پایان نامه ارشد: بررسی نقش تعدیل گری جنسیت بر روابط بین رویکرد بازاریابی رابطه مند و رضایت بیمه گذاران
- دانلود پایان نامه ارشد: ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدلp7
- دانلود پایان نامه ارشد:بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران (مطالعه موردی بانک ملی شهرستان زنجان)
- دانلود پایان نامه ارشد:بررسی رابطه آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه)
- پایان نامه ارشد: رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملیاتی با عملکرد مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: دیدگاه مبتنی بر منابع
- دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر)
- دانلود پایان نامه ارشد:بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه:هتلهای منتخب شهر اصفهان)
- دانلود پایان نامه ارشد:رزیابی رابطه بین بازاریابی رابطهمند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر رشت)
- پایان نامه ارشد: تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایران
- پایان نامه ارشد: بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد قصدو بروز رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان و کاربران
- دانلود پایان نامه ارشد: بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش در زمینه محصولات لبنی
- دانلود پایان نامه ارشد: بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه
- پایان نامه ارشد: ارزیابی تاثیر بازاریابی آموزشی بر توانمند سازی کارکنان فروش خدمات
- پایان نامه ارشد:شناسایی ورتبه بندی مهمترین عناصر آمیخته بازاریابی در خرید یخچال وبررسی دوبرند الجی و اسنوا بر اساس عناصر شناسایی شده
- دانلود پایان نامه ارشد:تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند
- دانلود پایان نامه ارشد:تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها
- پایان نامه ارشد:بررسی اثر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمت،کیفیت رابطه و وفاداری مشتری در بیمه عمر و سر مایه گذاری شرکت بیمه کارآفرین در شهر تهران
- پایان نامه ارشد: بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی
- دانلود پایان نامه : بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان
- پایان نامه ارشد: بررسی و رتبه بندی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر رضایتمندی مشتریان در منطقه ویژه اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امام خمینی(ره)
- دانلود پایان نامه ارشد: شناسایی عـوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای اقتصادی و اساتید دانشگاههای خوزستان
- دانلود پایان نامه ارشد : شناسایی عـوامل موثر بر به کارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاه های اقتصادی و اساتید دانشگاه های خوزستان
- دانلود پایان نامه ارشد : بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
- دانلود پایان نامه ارشد : نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت
- پایان نامه ایجاد فنون مذاکرات بهتر در بازاریابی(شرکت هنکل پاک وش)
- پایان نامه ارشد: بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان
- دانلود پایان نامه : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاه های زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
- پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی: بررسی و رتبه بندی نقش اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجو
- پایان نامه رشته مدیریت : رتبه بندی شیوه های کسب اطلاعات بازاریابی بر اساس عملکرد با بهره گرفتن از تکنیک AHP در شهرک های صنعتی
- پایان نامه رشته مدیریت گرایش بازاریابی: بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازاریابی : بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک
- دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی و شناخت موًثرترین ابزارهای ارتباطات بازاریابی
- دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی و تدوین استراتژی مناسب بازاریابی برای شرکت بیمه توسعه
- پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی: بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با توجه به نقش تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت : مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا
- دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان
- پایان نامه رشته مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت نرم افزار
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
- پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی: تعیین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک
- دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک ملی
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای
- دانلود پایان نامه رشته مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت : اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی: بازاریابی خدمات دندانپزشکی با بهره گرفتن از شبکه عصبی
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت: طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با بهره گرفتن از روش های تصمیم گیری چند معیاره DEMATEL و ANP در صنعت بانکداری
- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت: تاثیر بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : مقایسه تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی
- پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی
- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر ارتقا کارایی بازار
- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری
- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی
- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی رابطه سرمایه فکری با بازاریابی در صنعت بیمه ایران
- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت :نقش بازاریابی برشاخص های مالی ، اقتصادی و بیمه ای شرکت های بیمه
- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی : رتبه بندی مهمترین عوامل آمیزه بازاریابی مؤثر در رفتار مصرف کنندگان رب گوجه فرنگی
- پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : رتبه بندی مهمترین عوامل آمیزه بازاریابی مؤثر در رفتار مصرف کنندگان رب گوجه فرنگی
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1398-10-19] [ 01:46:00 ق.ظ ]
|