1-1) مقدمه 2
1-2) بیان مساله 3
1-3) اهمیت و ضرورت پژوهش 8
1-4) اهداف پژوهش 9
1-5) سؤالات پژوهش 10
1-6) فرضیه های پژوهش 11
1-7) روش پژوهش 11
1-8) روش گردآوری اطلاعات 12
1-9) قلمرو پژوهش 12
1-9-1) قلمرو موضوعی 12
1-9-2) قلمرو مکانی 12
1-9-3) قلمرو زمانی 12
1-10) جامعه آماری، نمونه آماری و روش نمونه گیری 12
1-11) تعریف مفهومی و عملیاتی واژگان کلیدی 13
1-11-1)تضمین کیفیت 13
1-11-1-1)تعریف مفهومی 13
1-11-1-2)تعریف عملیاتی 13
1-11-2)شایستگی های کانونی مدیریت 14
1-11-2-1)تعریف مفهومی 14
1-11-2-2)تعریف عملیاتی 14
1-12) چارچوب نظری پژوهش 15
فصل دوم: مروری بر پیشینه
2-1) مقدمه 17
2-2) کیفیت و مفهوم آن 18
2-3) کیفیت در آموزش عالی و مفهوم آن 20
2-4) تضمین کیفیت و مفهوم آن 22
2-5)ابزار تضمین کیفیت 23
2-6) ضرورت و اهمیت تضمین کیفیت در آموزش عالی 23
2-7) مؤلفه های الگوی تضمین کیفیت 26
2-8) چالش های آموزش عالی ایران در مورد نظام تضمین کیفیت 27
2-9) معنی و مفهوم ارزشیابی 31
2-10) ضرورت ارزیابی و تضمین کیفیت 32
2-11) الزام های توجه به کیفیت 35
2-12) راه کارهای ارزیابی در نظام تضمین کیفیت 36
2-12-1) اعتبار سنجی 36
2-12-2) ارزیابی درونی 36
2-12-2-1) ویژگی های ارزیابی درونی 37
2-13) ارزیابی بیرونی 37
2-13-1) ارزیابی بیرونی و نقش آن در تثبیت دستاوردهای ارزیابی درونی و تضمین کیفیت 37
2-14) الگو گزینی (محک زنی) 38
2-15) ممیزی کیفیت 39
2-16) تعریف شایستگی 40
2-17) انواع شایستگی 42
2-17-1) شایستگی های فردی 42
2-17-2) شایستگی های سازمانی 42
2-17-3) شایستگی های مرتبط با شغل 43
2-17-4) شایستگی های رفتاری یا مهارت های نرم 43
2-17-5) شایستگی های فنی یا مهارت های سخت 43
2-17-6) شایستگی های کارکردی (وظیفه ای 43
2-17-7) شایستگی های عام 43
2-17-8) شایستگی های کلیدی 43
2-17-9) شایستگی های متمایز کننده و آستانه ای 43
2-17-10)شایستگی های سخت و نرم 44
2-18) مدیریت یا رهبری 44
2-19)تعریف، جایگاه و نقش مدیریت 46
2-20)ویژگی های شغلی مدیران 48
2-21)سطوح مختلف مدیریت 48
2-22)اعتباریابی شایستگی ها 49
2-23)رویکردهای موجود در مورد شایستگی ها 50
2-23-1)رویکرد رفتاری 50
2-23-2)رویکرد استانداردها 50
2-23-3)رویکرد موقعیتی(اقتضایی): 50
2-24)سطوح شایستگی 51
2-24-1)سطح فردی 51
2-24-2)سطح سازمانی 51
2-24-3)سطح راهبردی 51
2-25)نقش های مدیریت 51
2-25-1)نقش های ارتباطی ( تشریفاتی ، رهبری ، رابط ). 51
2-25-1-1)نقش تشریفاتی 51
2-25-1-2)نقش رهبری 52
2-25-1-3)نقش رابط 52
2-25-2)نقش های اطلاعاتی ( نظاره گر ، اشاعه دهنده ، سخنگو ). 52
2-25-2-1)نقش نظاره گر (دیده بان): 52
2-25-2-2)نقش اشاعه دهنده: 52
2-25-2-3)نقش سخنگو 52
2-25-3)نقش   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید های تصمیم گیری ( کارآفرینی ، تنش زدایی، تخصیص منابع و مذاکره کننده 52
2-25-3-1) نقش کارآفرینی 53
2-25-3-2) نقش تنش زدایی 53
2-25-3-3) نقش تخصیص دادن منابع 53
2-25-3-4) نقش مذاکره کننده 53
2-26)شایستگی‌های مدیریتی 54
2-27)شایستگی های محوری 54
2-28)مفهوم کلی قابلیت، شایستگی، شایستگی کانونی (محوری) 55
2-29)مؤلفه های اصلی و فرعی شایستگی های کانونی مدیریت 56
2-29-1)دانش و معلومات حرفه ای 56
2-29-2)توانایی ها 56
2-29-3)مهارت ها: 57
2-29-3-1)تفاوت بین مهارت و توانایی 58
2-29-4)ویژگی های شخصیتی 58
2-29-5)ویژگی های اخلاقی 59
2-29-6)بینش 59
2-29-7)نگرش 59
2-29-8)اعتبار 59
2-30)مدل شایستگی 59
2-31)انواع مدل های شایستگی مدیران 60
2-31-1)مدل اسکرودر 60
2-31-2)مدل دالویکز 61
2-31-3)مدل گی 62
2-31-4)مدل فریدنبرگ 62
2-31-5)مدل ویتالا 62
2-31-6)مدل شایستگی های مدیران دولتی ایران باستان 63
2-32)پیشینه ی تحقیقات 63
2-32-1)پژوهش های انجام شده در ایران 63
2-32-1-2)پژوهش های داخلی مرتبط با شایستگی های کانونی مدیریت 67
2-32-2)پژوهش های انجام شده در خارج از ایران 72
2-32-2-1)پژوهش های خارجی مرتبط با تضمین کیفیت 72
2-32-2-2)پژوهش های خارجی مرتبط با شایستگی های کانونی مدیریت 77
2-33)مدل مفهومی پژوهش 80
2-34)جمع بندی 81
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1)مقدمه 84
3-2)موضوع پژوهش 85
3-3)نوع پژوهش 85
3-4)جامعه ی آماری، روش نمونه گیری و نمونه ی آماری 85
3-4-1)جامعه ی آماری پژوهش 85
3-4-2)روش نمونه گیری پژوهش 85
3-4-3)نمونه ی آماری پژوهش 86
3-5)روش و ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات 86
3-6)روایی (اعتبار) و پایایی ابزارهای مورد استفاده 87
3-6-1)روایی 87
3-6-1-1)روایی محتوایی (روایی محتوا، روایی صوری 87
3-6-1-2)روایی سازه ای 88
3-6-2)پایایی 88
3-7) آزمون های آماری مورد استفاده 89
3-8) ماهیت متغیرها 90
3-9) جمع بندی 90
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
4-1)مقدمه 92
4-2)اطلاعات توصیفی نمونه آماری (پاسخگویان) 93
4-2-1)وضعیت نمونه مورد بررسی بر حسب جنسیت 93
4-2-2)وضعیت نمونه مورد بررسی بر حسب سن 94
4-2-3)وضعیت نمونه مورد بررسی بر حسب مرتبه‌ی علمی 95
4-2-4)وضعیت نمونه مورد بررسی بر حسب سابقه‌ عضویت در هیأت علمی 96
4-3)تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه‌های پژوهش 97
4-3-1)تحلیل عاملی مرتبه ی اول سازه شایستگی‌های کانونی مدیریت 99
4-3-2)تحلیل عاملی مرتبه دوم سازه شایستگی‌های کانونی مدیریت 101
4-3-3)تحلیل عاملی مرحله اول سازه تضمین کیفیت 103
4-3-4)تحلیل عاملی مرتبه دوم سازه تضمین کیفیت 105
4-4)شاخص های توصیفی متغیرهای پژوهش 107
4-5)بررسی نرمال بودن توزیع داده‌ها 109

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...