پایان نامه ها با موضوع “توسعه محصول جدید “ 


 در این صفحه لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره توسعه محصول جدید درج شده اند.  شما می توانید از محتوای منابع داخل این پایان نامه ها  در پروپوزال ، گزارش سمینار ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه خودتان استفاده نمایید.


/>

 

 فهرست و فصل اول همه پایان نامه های مربوط به موضوع توسعه محصول جدید

و دیگر موضوعات در سایت به صورت رایگان در دسترس است

تا قبل از خرید پایان نامه کاملا با محتویات آن آشنا شوید

 

پایان نامه بررسی و تحلیل تاثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید عنوان پایان نامه: بررسی و تحلیل تاثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعاتی – شرکت های کوچک و متوسط شهرک صنعتی شمس آباد تهران) آذرماه ۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]

پایان نامه مهندسی صنایع گرایش صنایع: ارائه یک مدل شکل گیری تیم توسعه محصول جدید با سازگاری شبکه ای نیروی انسانی

متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم و فنون مازندران پایان­نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع گرایش صنایع عنوان: ارائه یک مدل شکل­گیری تیم توسعه محصول جدید با سازگاری شبکه­ای نیروی انسانی استاد راهنما: پروفسور ایرج مهدوی

پایان نامه ارشد رشته مدیریت صنعتی : بررسی تأثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر عملکرد توسعه محصول جدید

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی گرایش: مالی با عنوان : بررسی تأثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر عملکرد توسعه محصول جدید در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای […]

دانلود همه پایان نامه ها با موضوع توسعه صادرات

           مروری بر تاریخ سیاست گذاری توسعه اقتصادی کشور نشان می دهد که هیچ گونه نگرش علمی، درازمدت و مبتنی بر حقایق اقتصادی در طول تاریخ تصمیم گیری های تجاری ایران حاکم نبوده است. بخش صادرات غیرنفتی، تقریباً همیشه جزء پس ماند تجارت خارجی را تشکیل داده و به لحاظ تسلط عامل نفت که نیم قرن اخیر همواره بیش از ۸۰ درصد […]

پایان نامه تاثیر رقابت در بازار محصول بر ارزش  افزوده سهام

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق عنوان تاثیر رقابت در بازار محصول بر ارزش  افزوده سهام شرکت های خودرو ساز پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پاییز ۱۳۹۲          برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی […]

پایان نامه ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول

دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نجف آباد دانشکده علوم  انسانی – گروه مدیریت صنعتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد« M.A » گرایش : تحقیق در عملیات عنوان: ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول جدید با استفاده از تحلیل پوششی داده ها   تابستان ۱۳۹۳      برای رعایت حریم […]


/>
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...