امروزه نقش نظامهای ارزیابی و نظارت کارآمد در بهبود و تعالی سازمانها کاملا شناخته شده است.ارزیابی عملکرد سازمانها جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف به منظور استفاده بهینه از منابع و امکانات از جایگاه خاصی برخوردار بوده و شایان توجه زیادی می باشد.در همین راستا مدل های تعالی سازمانی بعنوان ابزاری قوی در پاسخگویی به این نیاز سازمانها از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده و توانسته تا حدودی زیادی در تعیین مسیر حرکت جهت دسترسی به تعالی منابع انسانی مورد استفاده قرار گیرند.

در بین این مدل ها مدل EFQM به عنوان یکی از جامع ترین مدل های ارزیابی عملکرد شناخته شده است . پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی پیمایشی است که عملکرد شعب بانک ملت شهرستان مراغه را براساس مدل تعالی سازمانی ….. ارزیابی کرده است . فصل اول این پژوهش شامل کلیات تحقیق می باشد که طرح کلی و چارچوب نظری تحقیق در آن درج شده است .

فصل دوم که ادبیات تحقیق را تشکیل می دهد تئوری ها و نظریه های مربوط به مدل تعالی سازمانی در ایران و سایر کشورها مورد بررسی قرار گرفته است .

فصل سوم به روش شناسی تحقیق اختصاص پیدا کرده است .

  برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید  

فصل چهارم این تحقیق تجزیه و تحل داده ها و آزمون فرضیه ها می باشد . فصل پنجم براساس یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعا ت، نتیجه گیری های به عمل آمده و پیشنهاداتی در جهت افزایش تعالی شعب بانک ملت شهرستان مراغه ارائه گردیده است .

تعداد صفحه :209

قیمت : شش هزار تومان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...