2-2- فرار ازمنزل…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..12

2-2-1-مفهوم شناسی و نوع شناسی فرار از منزل…………………………………………………………………………………………………….12

2-2-2-علت فرار از خانه……………………………………………………………………………………………………………………………………….13

2-2-3-گستره فرار از خانه……………………………………………………………………………………………………………………………………..14

2-3-تنظیم هیجان………………………………………………………………………………………………………………………………………………..15

2-3-1-مبانی تنظیم هیجان…………………………………………………………………………………………………………………………………..15

2-3-2-تعریف تنظیم هیجان………………………………………………………………………………………………………………………………….15

2-3-3-تنظیم شناختی هیجان……………………………………………………………………………………………………………………………….17

2-3-4-ابعاد تنظیم شناختی هیجان………………………………………………………………………………………………………………………..18

2-3-5-مدل های تنظیم هیجان…………………………………………………………………………………………………………………………….18

2-3-6-فرایند تنظیم هیجان…………………………………………………………………………………………………………………………………..20

2-4-دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….21

2-4-1-تعریف دلبستگی………………………………………………………………………………………………………………………………………..22

2-4-2-پیدایش دلبستگی در کودک……………………………………………………………………………………………………………………….25

2-4-3-انواع دلبستگی…………………………………………………………………………………………………………………………………………..25

2-4-4-مراحل ایجاد دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………….27

2-4-5-دلبستگی و رشد بعدی……………………………………………………………………………………………………………………………….28

2-4-6-دلبستگی ب   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید http://zusa.ir/%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d8%b3%da%a9-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b4%d8%b9%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d9%86/ زرگسالان………………………………………………………………………………………………………………………………….28

2-4-6-1-تعریف دلبستگی بزرگسالان…………………………………………………………………………………………………………………..29

2-4-6-2-الگوی چهارگانه دلبستگی بزرگسالان……………………………………………………………………………………………………..29

2-4-7-نظریه های دلبستگی………………………………………………………………………………………………………………………………..30

2-4-7-1-نظریه کردارشناختی بالبی………………………………………………………………………………………………………………………31

2-4-7-2-نظریه روان تحلیل گری………………………………………………………………………………………………………………………..33

2-4-7-3-نظریه اریکسون…………………………………………………………………………………………………………………………………….34

2-4-7-4-نظریه ارتباط موضوعی…………………………………………………………………………………………………………………………..35

2-4-7-5-نظریه رفتارگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………………..36

2-4-7-6-نظریه شناختی………………………………………………………………………………………………………………………………………37

2-4-8-دلبستگی و مشکلات رفتاری – هیجانی دوره نوجوانی………………………………………………………………………………….37

2-5-ابراز وجود……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..38

2-5-1-تعریف ابراز وجود………………………………………………………………………………………………………………………………………38

2-5-2-انواع ابراز وجود………………………………………………………………………………………………………………………………………….39

2-6-منبع کنترل…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..39

2-6-1-تعریف منبع کنترل…………………………………………………………………………………………………………………………………….40

2-6-2-تفاوتهای رفتاری……………………………………………………………………………………………………………………………………….41

2-6-3-تفاوت ها در سلامت جسمانی……………………………………………………………………………………………………………………..41

2-7-پیشینه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………..42

 

فصل سوم: مواد و روش پژوهش

3-1-روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………52

3-2-جامعه آماری، نمونه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………..52

3-3-ابزار سنجش………………………………………………………………………………………………………………………………………………….52

3-4-روش اجرا……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..54

3-5-روش تجزیه و تحلیل آماری……………………………………………………………………………………………………………………………55

فصل چهارم: نتایج و یافته های پژوهش

4-1-مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..57

4-2-اطلاعات جمعیت شناختی……………………………………………………………………………………………………………………………….57

4-3-یافته های توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………………………..60

4-4-یافته های استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………………………….62

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1-بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………….69

5-2-محدودیت ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………73

5-3-پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….73

فهرست منابع و مآخذ………………………………………………………………………………………………………………………………………………74

فهرست جدول­ها


جدول4-1:توزیع فراوانی و درصد میزان تحصیلات آزمودنی های دو گروه دختران فراری و عادی………………………………..57

جدول4-2:توزیع فراوانی و درصد آزمودنی های دختران فراری بر اساس تعداد فرار……………………………………………………….58

جدول4-3:توزیع فراوانی و درصد میزان تحصیلات مادران آزمودنی های دو گروه دختران فراری وعادی………………………..58

جدول4-4:توزیع فراروانی و درصد میزان تحصیلات پدران آزمودنی های دو گروه دختران فراری و عادی……………………….59

جدول4-5:نتایج فراوانی و درصد وضعیت شغلی پدران آزمودنی های دو گروه دختران فراری و عادی……………………………..59

جدول4-6:نتایج فراوانی و درصد وضعیت شغلی مادران آزمودنی های دو گروه دختران فراری و عادی……………………………60

جدول4-7:توزیع میانگین، حداقل و حداکثر وضعیت سنی دو گروه دختران فراری و عادی……………………………………………..60

جدول4-8:میانگین، انحراف معیار، حداقل و حداکثر نمرات متغیرهادرآزمودنی های دو گروه دختران فراری و عادی…………61

جدول4-9:نتایج مربوط به آزمون باکس برای متغیر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان………………………………………………….62

جدول4-10:نتایج آزمون معناداری تحلیل واریانس چند متغیری روی نمرات راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دختران فراری و عادی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..62

جدول4-11:نتایج آزمون لوین بر روی نمرات راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دختران فراری و عادی…………………….63

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...