دانلود پایان نامه:نسبت قبح اخلاقی با ارزش زیباشناختی فیلم از منظر اخلاقگرایی میانهرو |
1ـ2ـ پرسش پژوهش… 4
1ـ3ـ فرضیات.. 5
1ـ4ـ اهداف و روش پژوهش… 5
1ـ5ـ پیشینهی پژوهش… 6
1ـ5ـ1ـ پیشینهی داخلی.. 6
1ـ5ـ2ـ پیشینهی خارجی.. 8
1ـ6ـ ساختار پژوهش… 10
2ـ ارزش و ارزششناسی.. 11
2ـ1ـ چیستی ارزش… 11
2ـ2ـ ارزششناسی.. 12
2ـ3ـ قبح اخلاقی فیلم. 18
2ـ3ـ1ـ تعریفگرایی.. 19
2ـ3ـ1ـ1ـ طبیعتگرایی اخلاقی.. 20
2ـ3ـ1ـ2ـ نظریههای مابعدالطبیعی.. 21
2ـ3ـ2ـ ناتعریفگرایی، شهودگرایی.. 22
2ـ3ـ3ـ ناشناختگرایی، توصیفناگرایی.. 23
2ـ3ـ4ـ تعریف قبح اخلاقی فیلم. 24
2ـ4ـ ارزش زیباشناختی فیلم. 31
فصل دوم: نسبت هنر با اخلاق.. 34
1ـ ملاک تقسیمبندی دیدگاهها 35
1ـ1ـ ارتباط زیباشناختی.. 35
1ـ2ـ نسبت ارزشی.. 38
1ـ3ـ تحلیل و بررسی.. 40
1ـ4ـ قرارداد اصطلاحات.. 42
2ـ خودآیینیگرایی.. 43
2ـ1ـ زیباگرایی.. 43
2ـ2ـ خودآیینیگرایی میانهرو. 45
2ـ3ـ تحلیل و بررسی.. 46
3ـ نااخلاقگرایی.. 49
3ـ1ـ نااخلاقگرایی افراطی.. 49
3ـ2ـ نااخلاقگرایی میانهرو. 50
3ـ3ـ تحلیل و بررسی.. 51
4ـ اخلاقگرایی.. 51
4ـ1ـ اخلاقگرایی افراطی.. 51
4ـ1ـ1ـ افلاطونگرایی.. 52
4ـ1ـ2ـ آرمانشهرباوری.. 53
4ـ1ـ3ـ اخلاقگرایی متغیر جامع. 55
4ـ1ـ4ـ تحلیل و بررسی.. 58
4ـ2ـ دیدگاههای میانهرو. 60
4ـ2ـ1ـ وجه تمایز دیدگاههای افراطی و میانهرو. 61
4ـ2ـ2ـ اخلاقگرایی میانهرو. 63
4ـ2ـ3ـ اصالت اخلاق.. 75
4ـ2ـ4ـ میانهروترین اخلاق.. 88
فصل سوم: نسبت قبح اخلاقی با ارزش زیباشناختی فیلم. 97
1ـ تحلیل فیلم بر اساس دیدگاه میانهرو. 98
1ـ1ـ ملاک انتخاب فیلم. 99
1ـ2ـ مدل تحلیل فیلم. 103
2ـ تطبیق مبانی نظری بر موردهای مطالعاتی.. 112
2ـ1ـ گریز. 113
2ـ1ـ1ـ تبیین جنبههای اخلاقی فیلم. 114
2ـ1ـ1ـ1ـ خشونت… 115
2ـ1ـ1ـ2ـ چگونگی رابطهی زناشویی.. 119
2ـ1ـ1ـ3ـ اروتیسم. 122
2ـ1ـ1ـ4ـ تبهکاری.. 124
2ـ1ـ2ـ تحلیل بر اساس دیدگاههای میانهرو. 126
2ـ2ـ پرتقال کوکی.. 129
2ـ2ـ1ـ تبیین جنبههای اخلاقی فیلم. 130
2ـ2ـ1ـ1ـ خشونت… 130
2ـ2ـ1ـ2ـ اروتیسم. 136
2ـ2ـ1ـ3ـ آزادی اراده 137
2ـ2ـ1ـ4ـ رفتار حکومت… 140
2ـ2ـ1ـ5ـ رفتار کلیسا 141
2ـ2ـ1ـ6ـ تبهکاری.. 142
2ـ2ـ2ـ تحلیل بر اساس دیدگاههای میانهرو. 143
3ـ نتیجهگیری.. 147
4ـ آیندهی بحث.. 148
پینوشتها 149
منابع و مآخذ. 150
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1398-07-05] [ 12:02:00 ق.ظ ]
|