مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….2
بیان مساله ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………4
اهمیت و ضرورت پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………….6
اهداف پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………8
فرضیه‌های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………….8
تعاریف نظری و عملیاتی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………9
فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش………………………………………………………………11
مبانی نظری هوش اخلاقی…………………………………………………………………………………………………………………………12
تعاریف هوش. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………12
تاریخچه هوش اخلاقی……………………………………………………………………………………………………………………………….13
تعریف هوش اخلاقی…………………………………………………………………………………………………………………………………..13
ذهن اخلاق مدار…………………………………………………………………………………………………………………………………………14
ابعاد هوش اخلاقی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 15
هفت اصل ضروری هوش اخلاقی……………………………………………………………………………………………………………….16
 

عنوان                                                                                                                               صفحه
اصول هوش اخلاقی در مدیریت ……………………………………………………………………………………………………………….17
عوامل موثر بر هوش اخلاقی………………………………………………………………………………………………………………………18
آموزش هوش اخلاقی به مدیران………………………………………………………………………………………………………………..19
اصول پنجگانه اخلاقی رهبری…………………………………………………………………………………………………………………….19
تاثیر هوش اخلاقی بر عملکرد سازمان……………………………………………………………………………………………………….21
مبانی نظری تعهد سازمانی…………………………………………………………………………………………………………………………23
تاریخچه تعهد سازمانی ……………………………………………………………………………………………………………………………..23
تعاریف تعهد سازمانی…………………………………………………………………………………………………………………………………23
ابعاد تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………………………..27
انواع تعهد سازمانی ……………………………………………………………………………………………………………………………………31
انواع مدل های تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………33
راهکارهای موثر بر افزایش تعهد   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید سازمانی…………………………………………………………………………………………………40
ضرورت و توجه به تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………..40
پیامد های مثبت تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………….41
مبانی نظری اعتماد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………42
مفهوم اعتماد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………………..42
ابعاد اعتماد سازمانی ……………………………………………………………………………………………………………………………….46
اهمیت و ضرورت اعتماد………………………………………………………………………………………………………………………….47
عوامل ایجاد اعتماد سازمانی …………………………………………………………………………………………………………………..50
عنوان                                                                                                                               صفحه
موانع اعتماد سازمانی …………………………………………………………………………………………………………………………………52
نظریه های اعتماد……………………………………………………………………………………………………………………………………….53
زنجیره اعتماد …………………………………………………………………………………………………………………………………………….57
پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………65
پیشینه داخلی پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………..65
پیشینه خارجی پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………67
چهارچوب مفهومی………………………………………………………………………………………………………………………………………69
فصل سوم : روش شناسی پژوهش…………………………………………………………………..71
طرح پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………….72
جامعه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………………72
ابزار و گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………….73
روش گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………….79
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………..80
فصل چهارم : یافته های پژوهش……………………………………………………………………81
داده­های توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………………………82
 
 

عنوان                                                                                                                               صفحه
یافته­های استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………………….84
فصل پنجم : نتیجه گیری و بحث…………………………………………………………………….91
بحث و نتیجه­گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………….92
محدودیت های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………..99
پیشنهادات پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………….99
منابع و مآخذ…………………………………………………………………………………………………………………………………………….101
منابع فارسی…….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………101
منابع لاتین………………………………………………………………………………………………………………………………………………..108
پیوست ها…………………………………………………………………………………………………..110
پرسشنامه هوش اخلاقی ………………………………………………………………………………………………………………………….111
پرسشنامه تعهد سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………….113
پرسشنامه اعتماد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………….115
چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………………………………………………….117
 
 
 
 

فهرست شکل­ها و نمودارها
عنوان                                                                                                                                صفحه     
        
شکل 2-1: مدل سه مولفه ای تعهد سازمانی …………………………………………………………………………………………….34
شکل 2-2: مدل نظری مودی،پروتر و استیز……………………………………………………………………………………………….38
شکل 2-3: مدل مفهومی پژوهش خنیفر …………………………………………………………………………………………………..39
شکل 2-4: نمودار استخوان ماهی عوامل موثر بر تعهد سازمانی………………………………………………………………..39
شکل 2-5: نمودار زنجیره ای اعتماد ………………………………………………………………………………………………………..57
شکل 2-6: مدل اعتماد سازمانی میر، دیویس و اسکورمن ………………………………………………………………………58
شکل 2-7: محیط سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………..61
شکل 2-8: چهارچوب مفهومی پژوهش …………………………………………………………………………………………………..70
 

 
فهرست  جداول
عنوان                                                                                                                                   صفحه      
 
جدول 2-1: پیامد مثبت تعهد سازمانی ………………………………………………………………………………………………………41
جدول 2-2: اعتماد پایین و اعتماد بالا در سازمان……………………………………………………………………………………….62
جدول 2-3: برخی از ویژگی های سازمان ها با اعتماد بالا …………………………………………………………………………64
جدول 3-1: جامعه آماری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت……………………………………………………72
جدول 3-2: توزیع حجم جامعه آماری بر اساس تحصیلات ……………………………………………………………………….73
جدول 3-3: توزیع حجم جامعه آماری بر حسب حوزه کاری …………………………………………………………………….73
جدول 3-4: مقایسه آلفای به دست آمده درتحقیق مارتین وآستین………………………………………………………….75
جدول 3-5: ضریب آلفا کرونباخ بدست آمده در پژوهش…………………………………………………………………………..76
جدول 3-6: ابعاد و گویه های پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و میر ………………………………………………………….77
جدول 3-7: ضرایب آلفا کرونباخ بر ابعاد سه گانه تعهد سازمانی …………………………………………………………….78
جدول 3-8: پرسشنامه اعتماد سازمانی بیه ……………………………………………………………………………………………..79
جدول 4-1: مقادیر شاخص‌های توصیفی در خصوص متغیر هوش اخلاقی و مولفه های آن………………….82
جدول 4-2: مقادیر شاخص‌های توصیفی در خصوص متغیر تعهد سازمانی و مولفه های آن…………………83
جدول 4-3: مقادیر شاخص‌های توصیفی در خصوص متغیر اعتماد سازمانی و مولفه های آن………………83
جدول 4-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون در رابطه هوش اخلاقی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی کارکنان……………………………………………………………………………………………………………………………………………….84
جدول  4-5: نتایج ضریب همبستگی پیرسون در رابطه ابعاد هوش اخلاقی با ابعاد تعهد سازمانی……….85
جدول 4-6: نتایج ضریب همبستگی پیرسون در رابطه ابعاد هوش اخلاقی با ابعاد اعتماد سازمانی………87
جدول 4-7: خلاصه الگوی رگرسیون متغیرهای پیش­بینی­کننده تعهد سازمانی بر اساس ابعاد هوش اخلاقی کارکنان……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..89
جدول 4-8: خلاصه الگوی رگرسیون متغیرهای پیش­بینی­کننده اعتماد سازمانی بر اساس ابعاد هوش اخلاقی کارکنان……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..90

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...