تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
 
چکیده
راه آهن ها همواره بخش استراتژیک سیستم حمل و نقل هر کشوری را تشکیل می دهند و بدین ترتیب نقش قابل ملاحظه ای در پشتیبانی یک اقتصاد سالم ایفا می کنند ، لذا سالیانه در جهان سرمایه گذاری هنگفتی به جهت ساخت و نگهداری این سیستم هزینه می شود . استفاده بهینه از این سرمایه گذاری هنگفتی به جهت و نگهداری این سیستم هزینه می شود . استفاده بهینه از این سرمایه گذاری و دستیابی به بهترین و پیشرفته ترین علوم و فن آوری های موجود ، لزوم طراحی و پیاده سازی یک سیستم اطلاعات مکانی را به جهت مدیریت بهینه تعمیر و نگهداری توجیه می نماید . استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی راهکار قدرتمندی جهت انجام تجزیه و تحلیل های پیچیده به مجموعه داده های مختلف می باشد . انجام پردازش های تکراری با در نظر گرفتن شرایط مختلف برای دستیابی به نتیجه بهینه تنها توسط کامپیوتر امکانپذیر است که می تواند عملیات را با سرعت زیاد و هزینه کم انجام  دهد . امروزه اطلاعات قدرت است و قدرت پردازش اطلاعات در   GIS    ما را قادر می سازد که داده های مکان مرجع را به طور کمی و   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید کیفی مورد استفاده قرار دهیم و تجزیه تحلیل های پیچیده می تواند تا رسیدن به یک جواب مطلوب انجام شوند ، راهی که با استفاده از روش های دستی بسیار گران و یا غیر ممکن خواهد بود . در این تحقیق یک کار عملی برروی یکی از محورهایی که در مرکز تحقیقات راه اهن انجام شده است را بررسی می کنیم که در آن طراحی و پیاده سازی یک سیستم   GIS  جهت مدیریت تعمیر و نگهداری خطوط راه آهن با مدل سازی وضعیت روسازی خطوط راه آهن ایران و جمع آوری و تحلیل اطلاعات مورد نیاز من جمله سرعت حرکت قطار ، تناژ بار عبوری و غیره ، ضمن طبقه بندی خطوط بر حسب بار تئوری ترافیک ، شاخص هزینه های تعمیر و نگهداری روسازی نسبت به شاخص ارائه شده ارائه و مقایسه گردیده است .
در مجموع از دستاورد های این تحقیق طبقه بندی خطوط بر مبنای استاندارد ها ، مقایسه بلاک ها از نظر طبقه بندی ، ارائه فاکتور های تصحیح هزینه های تعمیر و نگهداری بر مبنای نشانگر پایه و در نهایت تعیین هزینه های تعمیر و نگهداری هر بلاک با توجه به شرایط و ویژگی های خاص آن بلاک می باشد .
تعداد صفحه :232
قیمت : شش هزار تومان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...