عنوان:آلیاژهای های پلیمری غیرقابل امتزاج
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:

پلمیرهای قابل اختلاط بسیار اندک اند. لیکن معمولا خواص مطلوب از اختلاط، از اختلاط پلیمرهای غیر قابل اختلاط و سازگار سازی آنها بدست می آید. پس یک مخلوط حاوی دوفاز می تواند اثر هم نیرو زایی داشته باشد و خواصت خوب پلیمر را با یک پلیمر دیگر در محصول نهایی ایجاد کند. اکثر آلیاژهای تجاری مخلوط دو پلیمر غیر قابل امتزاج اند که توسط یک ماده سوم یا روش های سازگاری با یک سازگار کننده باشد. در این سمینار آلیاژهای پلیمری از نقطه نظر ترمودینامیکی، دیاگرام فازی، روش های سازگاری سازی مورد بررسی قرار می گیرند. 

مقدمه:

خواص فیزیکی و مکانیکی پلیمرها اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی نیاز بشر به موادی با کارآیی ویژه، روز به روز بیشتر می شود و برای کاربردهای جدید و ویژه پلیمرها، خواص مخصوص نیاز است و   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید بیشتر مواقع پلیمرهای تجاری موجود تمامی ملزومات را برآورده نمی سازند. برای رفع این نقیصه می توان پلیمرهای جدید را با خواص مورد نظر سنتز کرد. این روش مستلزم کار آزمایشگاهی و تحقیقاتی طولانی و طراحی روش تولید صنعتی جدید است که فرایندی بسیار وقتگیر و هزینه بر است. روش دیگر برای بهبود خواص مواد پلمیری که از دیرباز برای مواد غیر پلیمری مانند فلزات کاربرد داشته، اختلاط دو یا چند پلیمر و ساخت آلیاژ پلمیری است. 

تعداد صفحه :92
قیمت : شش هزار تومان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...