تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
به دلیل مزایای دیجیتال نسبت به آنولوگ دیتای مالتی مدیا عمدتا به صورت دیجیتال
می باشد و این مزایا در چندین دسته قابل تقسیم بندی هستند . اولا ایجاد دیتای مالتی
مدیای دیجیتال ساده تر و در مقابل خطاها ی ایجاد شده مقاوم تر می باشد . ویرایش
و اصلاح اطلاعات در این حالت نسبتا آسان تر انجام می پذیرد . ثانیا دیتای مالتی
مدیای دیجیتال تقریبا بدون  هیچ خطا و تداخلی درشبکه های کامپیوتر قابل دسترسی
و انتقال می باشد .ثالثا پردازش نرم افزاری دیتا در این حالت به جای پردازش سخت
افزاری موجب افزایش قابلیت شکل دهی مجدد اطلاعات سیستم ها می شود .
از طرف دیگر توزیع دیجیتال دیتای مالتی مدیا دارای چندین عیب نیز می باشد .دیتای
دیجیتال بدون هیچ گونه کاهش کیفیت و محتوا قابل کپی کردن می باشد . این ویژگی
مشکل بزرگی در زمینه مالکیت معنوی و حقوق کپی رایت مالکین می باشد .
واتر مارکتینگ یک راه حل برای حل مشکل ذکر شده می باشد که به عنوان جاسازی کردن
غیر قابل مشاهده دیتای دیجیتال در دیتای مالتی مدیای میزبان قابل توصیف است .
برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید />در این گزارش مشهورترین روش های واترمارکینگ و تشخیص واترمارکینگ ها و ویژگی
آنها رابررسی خواهیم کرد .
تعداد صفحه :71
قیمت : شش هزار تومان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...