در این صفحه لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره حفظ مشتری گردآوری شده اند. شما می توانید از محتوای منابع داخل این پایان نامه ها  در پروپوزال ، گزارش سمینار ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه خودتان استفاده نمایید. پایان نامه ها با موضوع “حفظ مشتری ” :


با امکان دانلود رایگان دمو (فهرست و فصل اول همه پایان نامه ها در سایت به صورت رایگان در دسترس است تا قبل از خرید پایان نامه کاملا با محتویات آن آشنا شوید)

پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد   پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(بازاریابی بین‌الملل)   حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)       بهمن ماه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]

پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(بازاریابی بین‌الملل) حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ) بهمن ماه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی (M.A)    گرایش تحول عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]

بازاریابی و درک نیاز های مشتریان

بسیاری از مردم اشتباهاً واژه بازاریابی را فروش و انجام تبلیغات جهت ترغیب به خرید معنی می کنند. چنانچه کل بازاریابی را به یک کوه یخ تشبیه کنیم فروش بخش کوچکی است که در رأس آن قرار دارد و قسمت اعظم شاید بیش از ۹۰ درصد آن در زیر آب مخفی است. باید توجه داشت […]

دانلود همه پایان نامه ها درباره رضایت مشتری

رضایت مشتری، ارزیابی مشتری پس از خرید یک خدمت است، که از تجربه مصرف حاصل شده است. رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد، به طوریکه موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ارضای رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتری برتر از رقباست(رنجبریان وهمکاران، ۱۳۸۸،ص۶۵). دستیابی به رضایت […]

پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد   پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی   طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان   بهمن ماه ۱۳۹۲     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از […]

پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ، گرایش بازرگانی بین‌الملل عنوان شناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری در بانک   بهمن ماه ۱۳۹۲       تکه هایی از متن پایان […]

پایان نامه رتبه­ بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی بین­الملل   عنوان: رتبه­ بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین   زمستان ۱۳۹۳         تکه هایی از متن پایان […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان۱۳۹۳     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل   عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب […]

پایان نامه تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا 

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت دولتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  گرایش: منابع انسانی   عنوان: تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا  ( مورد مطالعه : شرکت تولیدی سایپا پیستون گلپایگان ) تابستان ۱۳۹۲     […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A( مدیریت بازرگانی   عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند ۱۳۹۳     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت                              واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»     گرایش:  بازاریابی   عنوان:   بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد   شهریور:۹۳       تکه هایی از […]

پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده  مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ  کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی       گرایش :بیمه عنوان: بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت     تابستان۱۳۹۳     تکه […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول) بهمن ۱۳۹۱     تکه هایی از متن پایان نامه […]

پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی)   عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل     تابستان ۱۳۹۲                                                                 تکه هایی از متن […]

پایان نامه ررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات هرمزگان عنوان:  بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری از کیفیت خدمات با رویکرد کانو و MADM : زمستان ۱۳۹۱       تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]

پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش : مدیریت سیستمهای اطلاعاتی ( MIS )     بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موسسه اعتباری ثامن شهر […]

پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی     پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. » گرایش مدیریت   عنوان: بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران   زمستان ۹۱     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه […]

پایان نامه تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش مالی     عنوان: بررسی تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه سامان در رشته بیمه عمر و تشکیل سرمایه   تابستان ۹۲     تکه هایی از […]

پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد (نراق) دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)  گرایش: بازرگانی داخلی   عنوان: بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (۳C)   زمستان ۱۳۹۳   […]

پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( (M.A   گرایش مدیریت بازرگانی-داخلی عنوان : بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان   زمستان ۱۳۹۱     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...