پایان نامه بررسی سیر تحول سرسوره­های قرآن موجود در آستان قدس رضوی - دانلود متن کامل پایان نامه های ارشد بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
موجب روابط اثربخش تر و خدمات مطلوب تر به مشتریان خواهد شد و در نتیجه سبب افزایش اثربخشی سازمانی شده و اهداف سازمانی بیشتری محقق می شود (شیرین حصار،1389). با توجه به مجموع موارد فوق تحقیق حاضر به دنبال بررسی تاثیر آموزش کارکنان بر اثربخشی سازمان ها با… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
                                                                          فصل اول کلیات تحقیق          1-1 بیان مساله تخصص محوری بانک‌های تجاری جذب سپرده و اعطای وام است. اعطای وام بانک را در معرض ریسک اعتباری قرار می‌دهد. قسمتی از مشکلات امروز بانک‌های… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
تغییرات انجام شده در سال های اخیر بسیاری از سازمان ها را با مشکل مواجه کرده است. هنگام مواجهه با تغییر اولین مرحله برای اصلاح استراتژی، شناسایی تغییرات است. این تغییرات فقط محدود به بازارها نیستند بلکه فناوری حامی این بازارها نیز در حال تغییر است. انواع… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
درون هر سازمانی دو دسته قابلیت وجود دارد یک دسته از قابلیتها بطور ذاتی در درون سازمان وجود دارند و دسته دیگر در شرایط پویای محیطی ایجاد می شوند. روابط بین این قابلیتها پیچیده بوده و ترکیب پیچیده ای در یک سازمان نوپا ایجاد می کند ، هدف این مطالعه رابطه… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
مؤسسات تلاش های پیش برنده‎ای را در این مورد اعمال می کنند. بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالش های پیش روی سازمان و کسب بازخور و اطلاع از میزان اجرای سیاست های تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
بوده، از سوی دیگر با کشورهای پیشرفته فاصله قابل توجهی دارند، می‌تواند معضلاتی بزرگ برای سازمانها به وجود آورد. به علاوه با افزایش انتظارات اجتماعی از سازمانها، جوامع نسبت به مسائلی مانند محیط کاری،  حقوق زنان، کودکان، اقلیتها، معلولان، برابری استخدام و… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
اهداف او می‎شود (Lewis, 2011). تعارض شامل سه بعد سرخوردگی، تعارض هدف و تعارض نقش است (Suliman,2012). سلیمان و الشیخ (2007) در مطالعه­ای، به این نتیجه رسیدند که یکی از عوامل مرتبط با خلاقیت و تعارض، هوش هیجانی است. آن­ها بیان کردند که شواهد موجود نشان… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
استفاده ناکافی از توانایی های شخصی، زیاد بودن حجم کار، تبعیض در میزان دستمزد، مبهم بودن آینده شغلی، رابطه با همکاران، وضعیت کیفی ابـزار آلات و احتمال خطر جسمی و کمی حجم کار در یک محیط کار پرتکرار و یکنواخت در ایجاد فرسودگی شغلی دخالت دارند (میرهاشمی،… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
صورت غیر مستقیم بر نیت ترک خدمت کارکنان اثر دارد و باعث کاهش نیت ترک خدمت می شود ( Schwepker,2001).  جو اخلاقی شامل الگوهایی است که  رفتار کارکنان را هدایت می کند و خصوصیات اخلاقی هر سازمان را نشان می دهد (نادی و حاذقی،1390). جو اخلاقی نوعی جو کاری است… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
بررسی رابطه کارآفرینی و بدهی های مالی پرداخته می شود.کینگ و لوین نشان دادند که سیستم های مالی که در فعالیتهای کارآفرینی موثر هستند باعث افزایش بهره وری و فعال شدن پروژه ها  و منابع خواهند شد و نوآوری را افزایش خواهند داد(Chowdhury etal,2013) .   لذا با… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
است.اگر چه نویسندگان و محققان بسیاری بر نقش کلیدی و محوری رهبری در فرایند بهره وری تاکید کرده اند(لو ام سی[3]،2010)،اما معدود مطالعات علمی هستند که آثار رفتارهای رهبری را بر بهره وری مورد بررسی قرار داده اند.از این رو در پژوهش تلاش محقق بر این است تا… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
هستند( عبداللهی،1391).      سان تزوز [3] فاکتورهای هوش را که مربوط به توانایی‌های رهبری است به صورت زیر بیان می‌کند: بررسی مسائل به صورت سیستماتیک درک محیط کسب و کار و انعطاف پذیری عدم پیروی از قوانین متعارف و قراردادی تحلیلی بودن عدم مخالفت با تغییر و… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
در بررسی انصاری و همکاران (1389) مشخص شد که تعهد سازمانی و رضایت شغلی به طور مستقیم بر رفتار شهروند سازمانی تأثیر می گذارد. عبدی (1388) و عزیزی و همکاران (1388) رابطه مثبت را بین تعهد و رفتار شهروند سازمانی یافتند که در سازمان های ورزشی گزارش شده بود.… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
به بازار عرضه نشده است. سابقه مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده­سازی آن به صورت امروزی به دهه 1990 بازمی­گردد. اینکه سازمان­ها چگونه به جذب مشتری بپردازند یا اینکه چگونه مشتری­های فعلی خود را حفظ کرده و به آنها خدمات بهتری ارائه کنند، بحث جدید نیست، ولی… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
باتوجه این مهم که بنیان واساس هر سازمان به طور کلی به ویژه سازمان تولیدی مشتری مداری است(این مشتریان هستند که با تصمیم خود در مورد خرید یا عدم خرید محصول تولید شده منجر به ماندگاری سازمان در محیط رقابتی شوند).این امر در رابطه با مناطق آزاد تجاری صنعتی… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
معرفی روش،شاخص و معیارهایی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد شرکت های دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران اندازه گیری کارایی مالی با تکنیک ریاضی تحلیل پوششی داده ها و بررسی رابطه آن با بازده سهام نشان دادن اهمیتی که کارائی شرکت های داروئی پذیرفته شده… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
بهبود چشمگیر در فرآیندهای کاری بانک گردشگری بر مبنای نظریه BPR تغییر ریشه ای در فرآیندهای کار، ساختارسازمانی و قوانین و مقررات موجود در بانک گردشگری بهبود ریشه ای در کیفیت و سرعت انجام فرآینهای کاری و از میان برداشتن فرآیندهای زائد و تکراری. کاهش هزینه… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
زاده، 1389). پایین بودن عملکرد کارکنان، به ویژه در سازمان‌های دولتی، همواره یکی از مشکلات سازمان‌ها بوده؛ با توجه به اینکه قوه قضائیه-مرکز امور شوراهای حل اختلاف وظیفه برقراری عدالت در جامعه را عهده‏دار است، باید در تقویت عملکرد کارکنان سازمان خود… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
بنابراین مساله اساسی در این پژوهش شناسایی انواع جرائم اینترنتی در شبکه بانکی و راه های جلوگیری از آن می­باشد. بعبارتی دیگر محقق در این پژوهش درپی یافتن پاسخ برای این سوال است که انواع جرائم اینترنتی مربوط به شبکه بانکی کدام موارد هستند و چگونه می­توان… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
های دولتی و بعضی از سازمان­های خصوصی و غیردولتی است. سکوت و دلسردی کارکنان به سرنوشت و برنامه­های سازمان و درک و تفاهم موثر بین کارکنان و مدیریت زنگ خطری برای کاهش عملکرد سازمانی است که در سطح کلان تر به کل جامعه آسیب می­رساند. حالتی را که وقوع یا عدم… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان و ارائه استراتژی‌های مطلوب بازاریابی آن؛ 1-5-2. اهداف فرعی: 1-5-2–1. بررسی تبلیغات و تأثیر آن بر خرید کتب کودک و نوجوان؛ 1-5-2-2. بررسی چاشنی‌های فروش و تأثیر آن بر خرید کتب کودک و نوجوان؛ 1-5-2-3. بررسی… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
نمودار 1-1 مدل تحلیلی تعدیل شده 6 نمودار 2-1- مدل مسئولیت های اجتماعی شرکت… 17 نمودار 2-2- مدل رفتار خرید. 37 نمودار 2-3- مراحل تصمیم گیری خرید. 38 نمودار 4-1- مدل اندازهگیری متغیر مسئولیت اجتماعی شرکت در حالت تخمین استاندارد. 76 نمودار 4-2- مدل… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
منابع لاتین : 165 چکیده : در فرایند جلب رضایت مشتری مهمترین گام شناسایی انتظارات مشتری است. یکی از معضلات سازمانها از جمله بانکها عدم آشنایی با نیازهای مشتریان است.شناسایی نیازهای مشتری برای  شروع هر کسب و کاری ضروری است زیرا یک سازمان  نمی­تواند به… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
در حال حاضر که سرعت و صحت تصمیم گیری بعنوان یک عامل اساسی دربرتری نسبت به رقبا مطرح می باشد فناوری های موبایل و ابزارهای سیار می توانند با استفاده از ویژگیهای سیار بودن و فراگیر بودن خود ، ارتباط سازمان را با مشتریان1 و همچنین شرکای تجاری2 خود به هنگام… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
                    فصل اول1-کلیات 1-1-مقدمه در سال های اخیر صنعت پوشاک با رقابت فزاینده ای روبرو شده است؛ با توجه به ظهور برندهای مختلف و متفاوت و افزایش شدت رقابت میان آن ها،تلاش برای یافتن راهکارهایی برای خلق رابطه بلندمدت با مشتری و شناسایی و تقویت… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
این امر مسلمی است که پژوهش­های کاربردی مسأله­مدار هستند، بدین معنی که تمام فرایند پژوهش از اولین گام­های مشاهده تا آخرین مراحل نتیجه‌گیری می‌باید حول محور یک یا چند مسأله دور بزند. بنابراین روشن کردن مسأله در یک تحقیق علمی کاربردی یکی از ضروری‌ترین و… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
بنگاه­ها یا شرکت­های اقتصادی کوچک برای پویاسازی زمینه­های کار خود و افزایش قدرت رقابت و حفظ و تقویت موقعیت خود در شرایط رقابتی موجود، لازم است تا از فناوری اطلاعات و کاربردهای مرتبط با آن استفاده مطلوب را به عمل آورند. عوامل متعددی بر چگونگی استفاده از… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
مستقیم و غیرمستقیم در اختیار صنعت گردشگری است(حیدری،1387). بروز تنوع در خدمات و محصولات گردشگری برای پاسخ به تقاضای روزافزون و نیازهای متنوع آن ضروری است و گردشگری به عنوان یکی از بخش­های بزرگ اقتصادی به مشارکت بالای بخش کارآفرینی نیازمند است.(لرد… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
جدیدی منجر خواهد شد. علی رغم گسترش تعداد استفاده کنندگان از تلفن همراه در ایران، استفاده از این فناوری در امور تجاری و کسب و کار همچنان در سطح محدودی به سر می برد.  در حال حاضر تبلیغات با استفاده از سرویس پیام کوتاه[5]، پرداخت قبوض با استفاده از سیستم… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
نمود بسیاری از مدیران سازمان‌های دولتی در ایران با این مفهوم آشنا نیستند، لذا اهمیت و ضرورت پژوهش حاضر را می‌توان در ضرورت آگاهی و شناخت مفهوم خودپنداره، شناسایی عوامل موثر بر آن در سازمانهای دولتی و رابطه آن با انضباط کارکنان در جهت افزایش سطح کیفی… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
4. 1. هدف اصلی تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی فرایند انتقال تکنولوژی در حوزه صنایع لبنی تهران 4. 2. اهداف فرعی تحقیق شناسایی عوامل موثر عامل انتقال در اثربخشی انتقال تکنولوژی در حوزه صنایع لبنی تهران شناسایی عوامل موثر کانال انتقال در… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
نیازمندی های کنونی و آینده مدیریت سازمان، پشتیبانی از فرآیند های تصمیم گیری است که سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان می بایست علاوه بر اهداف واقعی خود یعنی مکانیزاسیون، یکپارچگی و بهبود فرآیند, آن را پوشش دهند.تعدادی از سازمان ها به این اعتقاد رسیده… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
محیط کسب و کار امروز با ویژگی هایی همچون تغییرات پیچیده و غیرخطی، تحولات ناپیوسته و جهشی، تغییرات پی در پی و رقابت بدون حیطه بندی قابل تعریف است(غفاریان و علی احمدی، 1382: 12) کلید دستیابی به موفقیت در این عصر قطع دلبستگی از مسیر موجود و جستجوی پایان… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
آنها نیز از دیگر نکاتی است که باید مد نظر قرار بگیرد. 1-3-اهداف تحقیق هر پژوهشی با هدف رسیدن به اهداف خاصی انجام می‌شود که این اهداف از مسأله پژوهشی برگرفته می‌شود. با توجه به آنچه درباره مسأله پژوهشی در قسمت قبل گفته شد، هدف اصلی و اهداف فرعی که از آن… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
            1-1) مقدمه منابع انسانی ماهر و کارآمد یکی از مهم ترینعناصر برای رسیدن به هدف های سازمان است (استوار، امیر زاده، خاتونی،1387). در خلال سال های اخیر عملکرد کارکنان به عنوان یکی از عناوین مهم مدیریت تبدیل شده و با فرهنگ سازمان های پیشرو عجین… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
همچنین مطالعات حوزه بازاریابی، بیانگر این حقیقت هستند که یک سازمان برای رسیدن به موفّقیت باید نیازهای مشتری را نسبت به رقبای خود به طور مؤثّرتری تأمین نماید (نظری و بحری نژاد، 1391)؛ از بین اغلب سازمان­ها، مطالعات نشان داده که سودآوری یک بانک به عنوان… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
تحقق توسعه اقتصاد دانش بنیان نیازمند تحقیقات علمی و سازمان یافته ای است که منجر به دستاوردهای نوآورانه و فناورانه مورد نیاز برای ارتقای رقابت پذیری صنایع کشور گردد.(سلطانی ،1391) اما این دستاوردهای فناورانه تا هنگامی که تجاری نشده و در عمل به کار گرفته… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
     شناسایی و رتبه بندی مقایسه عوامل مؤثر بر انتخاب برندهای چسب موجود در بازارهای پرفروش و کم فروش شرکت پرهیز کالا مهر اهداف جزئی تحقیق: 1- تبیین میزان شهرت برندهای چسب موجود در بازارهای پرفروش و کم فروش شرکت پرهیز کالا مهر 2- تبیین میزان کیفیت برندهای… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
(اسکات3، 1992) 1- بازبینی جزئیات مفاهیم حقوقی موجود در بندهای قرارداد 2- تخصیص ریسک به قراردادها   از طرف دیگر پیچیدگی های روز افزون و در حال رشد مراحل اجرای پروژه های عمرانی، مسایل بسیاروگاها” جدیدی مطرح می گردد، که در برخی از موارد اثرات آنها در طول… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
تعیین‌کننده‌ای در تحرک و پویایی بازارهای مالی داشته باشند.اهمیت توجه به صنعت بیمه از بعد اقتصادی را می‌توان با بیان نقش بیمه عنوان کرد زیرا از یک سو، با ایجاد امنیت و اطمینان،زمینه گسترش فعالیت‌های تولیدی و خدماتی را فراهم می‌آورد و از سوی دیگر، نهادی… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
4-2 محاسبه میانگین وزنی و رتبه بندی عوامل                                             109 4-2-1 اولویت بندی علل محتمل بروز دعاوی هزینه از دیدگاه سه گروه               110 4-2-2 اولویت بندی علل محتمل بروز دعاوی زمان از دیدگاه سه گروه                113… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق کیفیت به دلیل توجه به تمامی جنبه ها و مشخصه های یک محصول یا خدمت در رابطه با توانایی محصول یا خدمت جهت برآورده ساختن نیازهای تصریح شده یا تلویحی بیان شده توسط مشتری حائز اهمیت است. کیفیت سبب افزایش بهره وری سازمان می شود. هیچ… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
آمریکایی آقای دمینگ در پایه گذاری مدیریت کیفیت، کایزن و نظام پیشنهادها در ژاپن آشنا هستیم و اینکه تئوری های او علی رغم موفقیت در شرق نتوانست در خود آمریکا توفیق چندانی کسب کند. غربی ها برای حل این مشکل اقدام به تغییر این سیستم ها بر مبنای ویژگیهای… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
          فصل اول کلیات پژوهش             1-1-.مقدمه در عصری زندگی می‌کنیم که از آن به عنوان جنگ استعداد‌ها یاد کرده می‌شود. که در واقع این اصطلاح به نقش مهم و اساسی نیروی انسانی در عملکرد بالای سازمان‌ها اشاره دارد. شناسایی، جذب، نگهداری و توسعه… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
در سال های اخیر، کسب و کارها با بحران های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی گوناگونی در بازار رو به رو شده اند و کاهش اطمینان مشتریان[1] به کسب و کارها از نتایج این بحران هاست. یکی از استراتژی های بسیار کاربردی در شرایط بحران ، برندسازی[2] است. برندسازی یک… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
محتوی وجهت تعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. جهت آزمون فرضیه های تحقیق از روش  مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل استفاده شد، که در نهایت تمامی فرضیه ها تائید شدند. کلمات کلیدی: کیفیت رابطه ، اعتماد، تعهد مشتری، ارتباطات، رضایت… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
وابستگی شغلی[1] مفهومی نوین است که درسالهای اخیر وارد مباحث سازمانی شده و بیش از چند دهه از ظهور آن نمی گذرد. کارکنان وابسته به شغل کارکنانی شاداب، پرانرژی و بهره ورند که تمایل زیادی برای صرف تلاش وکوشش فراوان ازخود نشان می‌دهند(molo, 2008). تحقیقات… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
                1-1 مقدمه پافشاری بر پژوهش تجربی یکی از راه های پیش گیری از سوء تفسیر وبرداشت ذهنی است.تجربه گرایی در گام نخست، بر پایه مدارک محسوس مبتنی بر مشاهده دقیق وعینی است که در خلال زمان معینی یا در مراحل تجربی مشخصی رخ می دهد.پژوهشگر بر باورهای… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
    1–2– بیان مسئله نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان ها است و هر چه این سرمایه از کیفیت مطلوب و بالاتری برخوردار گردد ، موفقیت ، بقاء ، و ارتقاء سازمان بیشتر خواهد شد(نصر،1382). لذا باید درمورد بهبود کیفی نیروی انسانی سعی فراوان نمود، چرا که این… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
کدام مجموعه ای از شاخص‌ها را جهت ایجاد توازن در دیدگاه­های سنتی و تک بعدی به عملکرد معرفی می نمایند. اما علی‌رغم تمامی این پیشرفت‌ها در ارزیابی عملکرد، بسیاری از سازمان‌ها همچنان بر شاخص‌های عملکرد سنتی و مالی متکی هستند (Tangen ,et al, 2004). پژوهش… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
               فصـل اول کلیـات تحقیـق                                                         1-1-مقدمه در زندگی فعال و پرریسک امروزی بیمه یک نیاز و احتیاج است و هرچه تمدن توسعه می یابد به علت خطرات و ریسک‌های جدیدی که حیات و آرامش انسان‌ها را تهدید می… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
                           کلیات تحقیق                       1-1- مقدمه بازاریابی و استراتژی های بازاریابی در طول تاریخ حیات خود به شدت متأثر از تکنولوژی ها و فناوری ها ی اعصار خود بوده است. با ظهور دستگاه چاپ ورادیو و تلویزیون ورایانه و بازاریابی نیز… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
جدول 16: کدگذاری محوری و انتخابی: فرآیندهای اصلی، جبران خدمت   76 جدول 17: کدگذاری محوری و انتخابی: فرآیندهای اصلی، ارزیابی عملکرد  77 جدول 18: کدگذاری محوری و انتخابی راهبردها و اقدامات   78 جدول 19: کدگذاری محوری و انتخابی: پیامدها 79     1… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
سیستم‌های مختلفی در ارتباط با مشتریان می‌باشد ، از جمله ، میزان رضایت مشتری از میزان سود ، نحوه برداشت وجه از حساب توسط کارت‌های عضو شتاب ، وبسایت‌های همراه بانک ، مرکز پشتیبانی از مشتریان به صورت شبانه روزی(هیلمان،2003) .[14] از نظر مشتریان تمام بانک… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
  اهداف پژوهش هر پژوهشی اهداف گوناگونی را دنبال می­کند تا بتواند اثر بخش و مفید واقع شود. هدف اصلی و فرعی این  پژوهش به شرح زیر بیان می­شود: هدف اصلی: تعیین تاثیر درماندگی مالی بر میزان مدیریت سود، در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران.… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
    چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین هوش فرهنگی مدیران و استراتژی های مدیریت تعارض به کارگرفته شده از سوی آنها در بین مدیران  طراحی شده است. جامعه آماری مورد تحقیق در این پژوهش کلیه مدیران و کارکنان اداری شرکت پالایش نفت کرمانشاه است ،نمونه ی… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
است، بنابراین مناسب‌ترین روش برای تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه‌های تحقیق، تحلیل معادلات ساختاری با استفاده از نرم‌افزار 6 EQS است. ابتدا توزیع متغیرها با آزمون کولوموگرف اسمیرنف آزمون شده (فرض صفر نرمال بودن داده‌هاست) است. نتایج تحقیق حاکی از آن است،… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
      فصل اول کلیات تحقیق               1-1: مقدمه حسابرسی به عنوان یک آزمون مستقل منجر به بیان نظر در صورت های مالی یک سازمان می شود. حسابرسی برای نشان دادن صداقت، دقت و اعتبار معاملاتی که در مجموع، تشکیل دهنده صورت های مالی یک سازمان می باشد و همچنین… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
      چکیده هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی چالش های بیمه اجباری سازمان تامین اجتماعی و تاثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی بیمه شدگان شهر دزفول) بود. به این منظور تعداد 379 نفر از بیمه شدگان بیه اجبایر شهر دزفول با روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
5-5-2- محدودیت تعمیم. 82 5-5-3- دشواری جمع آوری اطلاعات از نمایندگی ها فروش. 83 5-6- ویژگی پژوهش. 83 5-6-1- کابردی بودن بحث در اقتصاد روز. 83 5-6-2- ابتکار مدل ساختاری معرفی شده 83 پیوست 84 منابع. 87 چکیده مطالعات گذشته فرایند قابلیت ارتباطات بازاریابی… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
به طور کلی امروزه به دنبال رقابتی شدن اقتصاد و افزایش آگاهی های عمومی از مسائل مالی و سرمایه گذاری، بازار سرمایه نگاه ها را بیشتر معطوف خود کرده است. از طرف دیگر اغلب شرکت ها به دنبال جلب رضایت سرمایه گذاران هستند و به همین منظور سعی می کنند که کالا و… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
لذا بررسی وشناخت شاخص های رضایت مشتری و سنجش رضایت مشتریان بدین لحاظ حائز اهمیت بوده که نهایتاً سطح رضایت مشتری تعیین کننده موفقیت یا شکست سازمانها است( روستا، 1380، 225). موفقیت و ایستایی در عرصه صنعت بانکداری مستلزم برآورده نمودن نیازهای مشتریان به… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
            فصل اول کلیات تحقیق             1-1مقدمه امروزه صنعت گردشگری در دنیا، یکی از منابع مهم درآمد و در عین حال از عوامل مؤثر در تبادلات فرهنگی بین کشورهاست و به عنوان گسترده ترین صنعت خدماتی جهان، حائز جایگاه ویژه ای است؛ از این رو بسیاری از… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
ی جنبه های کاربران در طول چرخه ی معامله ( قبل و بعد از خرید ) توجه می کند. با بیان این توضیحات در این فصل از پژوهش محقق به بررسی بیان مسئله، ضرورت، اهداف، فرضیات، مدل مفهومی و تعاریف عملیاتی موضوع پرداخته است. – 2 ( بیان مسئله تنوع و پیچیدگی فعالیتهای… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
روشهای آن است که امکان بررسی روابط پیچیده و اغلب نامعلوم بین چندین ورودی و چندین خروجی درفعالیت هایی نظیر عملکرد بانک وجود دارد.در روش غیر پارامتری تحلیل پوششی داده ها، با استفاده از مدل برنامه ریزی خطی ،کارایی هر واحد تصمیم گیری(DMU ) به نحوی محاسبه می… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
                          مقدمه نیاز جامعه، فلسفه وجودی سازمان­هاست و هر سازمان به منظور تحقق هدف خاصی به وجود می­آید. به منظور تأمین این نیازها سازمان باید هرچه بهتر و کاراتر وظایف خود را از طریق کارکنان به انجام برساند؛ بنابراین اثربخشی و کارایی در… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
یکی از شیوه­های جدید خرید در خرده فروشی­های غیرفیزیکی، خرید اینترنتی است. رشد سریع و استفاده روزافزون از فناوری­های رایانه­ای، این امکان را فراهم نموده است که فروشندگان خرده­فروش و خریداران، از طریق اینترنت و به شکلی بسیار موثرتر ارتباط برقرار کرده و… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
            1-1) مقدمه پیشرفت توسعه، تغییر و تحول و سرعت از نشانه های جهان امروزی می باشد این پیشرفت ، توسعه ، تغییر و تحول در اصول مدیریت و بازاریابی نیز راه یافته است امروزه بسیاری از مفاهیم تئوری ها و کلاً ادبیات مدیریت بر محور مشتری بازنگری و… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
حمزه خانی 1390)مصارف زغال سنگ در صنایع مختلف بعنوان منبع انرژی جایگزین نفت و گاز، در آینده ای نزدیک این ماده معدنی را به یک ماده استراتژیک تبدیل خواهد کرد. هر چند نرخ رشد میانگین مصرف جهانی زغال سنگ با رقمی معادل 3 درصد نسبت به نرخ میانگین تولید رقم… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
                1-1. مقدمه گرین لیف بحران رهبری را اینگونه توصیف می کند که کالج ها و سمینارها درانجام مسئولیت خود برای آماده سازی افراد برای نقشهای رهبری درجامعه شکست خورده ویا قصورکرده اند. بحران مزمن حکومت داری، ناشایستگی فراگیر سازمانها درفائق آمدن… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
چکیده: هدف از این پژوهش مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد براساس مدل معادلات ساختاری در بانک تجارت شهر کرمانشاه می­باشد. روش پژوهش با توجه به هدف ، کاربردی و با توجه به نحوه گردآوری داده­ها از نوع توصیفی و تحلیل همبستگی است و به طور… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
موضوع حاکمیت شرکتی از دهه 1990 در کشورهای صنعتی پیشرفته جهان نظیر انگلستان، استرالیا و برخی از کشورهای اروپایی مطرح شد. سابقه این امر به گزارش کادبری بر می­گردد که در سال 1992 منتشر شد. در این گزارش به وجود سهامداران نهادی و برقراری سیستم کنترل داخلی و… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
باشد. اگر نتیجه ارزیابی مشتری از ارزش دریافتی وی مثبت باشد، به این معناست که دریافتی مشتری بیش از پرداختی وی خواهد بود در این حالت مزایایی که در نتیجه انتخاب یک سازمان نصیب مشتری می شود، انتظارات وی را برآورده کرده و پاسخگوی نیازهای متنوع مشتری می باشد… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
          فصل اول کلیات تحقیق               1-1) مقدمه عصر حاضر را می توان عصر مدیریت نامید؛ چرا که مدیران در این عصر بایدتغییرات را مدیریت کنند و تغییر تنها واقعیتی است که می توان به آن توجه کرد. دراین عصر همه چیز از جمله مفاهیم، ارزش ها، روش ها و… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
اما در خصوص تاثیر محرک رضایت مشتری بر وفاداری، تاثیر متغیر تصویر بر وفاداری و تاثیر متغیر اعتماد بر وفاداری میان گروه­های اجتماعی تفاوت وجود دارد. همچنین در بررسی ویژگی­های فردی یافته­ها نشان می­دهد، میزان رضایت­مندی، تصویر، اعتماد و وفاداری در مردان… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
مقایسه بهبود مستمر در شیوه های(روش های) آموزش از دیدگاه اعضای هیئت علمی و دانشجویان. مقایسه تصمیم گیری های علمی در فرایند آموزش از دیدگاه اعضای هیئت علمی و دانشجویان. مقایسه رضایت از امکانات آموزشی از دیدگاه اعضای هیئت علمی و دانشجویان مقایسه مشارکت در… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
1-6-2 در کسب و کارهای خانوادگی، تفاوت بین نظام خانواده و نظام کسب و کار منجر به بروز چالش های  ویژه و متفاوت  میشود. 1-6-3 هم راستا سازی این ساختار ها در کسب و کار های خانوادگی میتواند باعث بهبود عملکرد کسب و کار شود. 1-6-4 امکان هم راستا سازی  ساختار… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
عنوان یکی از مهم ترین اهرم های توسعه در دهه های اخیر جای خود را در برنامه های توسعه باز کرده است. روند رو به رشد فناوری مستلزم برنامه ریزی دقیق و علمی  برای کاربری اجتماعی آن است. پیشرفت فناوری های اطلاعاتی موجب تقویت جابجایی عوامل تولید ، افزایش مزیت… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
شد که از یک الی سه نفر از مراجعین بخواهند که پرسشنامه را تکمیل نمایند. در ادامه فرایند 394 پرسشنامه کامل از مشتریان دریافت و در تحلیل نهایی استفاده گردید.  ابزار گردآوری داده‌ها دراین تحقیق پرسشنامه بوده است. برای تعیین روایی متغیرهای تحقیق از روش… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
کسب وکار است . با این حال ، آن را نیز پدیده ای پیچیده و چند بعدی می دانند . عملکرد را می توان به عنوان مشخص کننده توانایی شرکت برای ایجاد نتایج قابل قبول و اقدامات دانست ( قراخانی ، 1391، ص 37 ) . در این تحقیق عملکرد از 2 بعد مالی و بازار مورد بررسی… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
است که در قاموس بیمه با آن ریسک اطلاق می گردد، فارغ از نوع بیمه می توان گفت بیمه علاوه بر ایجاد محیطی امن برای فعالیت های اقتصادی، باعث ایجاد اطمینان برای کار و تولید و سرمایه گذاری و به طور کلی ایجاد فضای امن و آرام برای فعالیت های اجتماعی و اقتصادی… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
نمودارها) و آمار استنباطی(آزمون تی ‌تک نمونه‌ای، آزمون تی مستقل، تحلیل واریانس، آزمون همبستگی و رگرسیون) استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که بازاریابی رابطه‌مند بر پیشبرد فروش تأثیرگذار می‌باشد. با توجه به یافته‌های به دست آمده پیشنهاداتی به… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
      1-1 مقدمه سرمایه گذاری قطب اصلی اقتصاد هرکشور می باشد و این قطب از طریق مبادله سهام شرکت ها در بازار بورس اوراق بهادر تامین می گردد.اگر قیمت سهام در بازار منطقی نبوده و دارای نوسانات بسیار شدید باشد جذابیت این گونه سرمایه گذاری به شدت کاهش یافته و… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
ضرورت مطالعه حاضر نقش ضعیف مدیریت دانش مدار در اداره کتابخانه های عمومی استان گیلان می باشد ، و اینکه چگونه می توانیم با رهبری دانش مدار در اجرایی کردن فرآیند مدیریت دانش در این اداره تاثیر گذار باشیم. روش انجام این مطالعه نیز انتخاب متغیر های مناسب با… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
مشتریان باشد دال بر اهمیت سرمایه در گردش می‌باشد . هرگونه تصمیمی در این بخش توسط مدیران واحد تجاری اتخاذ می‌شود اثرات شدیدی بر روی بازدهی عملیاتی واحد تجاری می‌گذارد که باعث تغییر ارزش شرکت و نهایتاً ثروت سهامداران خواهد شد.( رهنمای رود پشتی و… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
مقدمه خلاقیت نقش مهمی را در افزایش مزیت رقابتی سازمان­ها ایفا می‌کند. با توجه به اهمیت خلاقیت، محققان متعددی ماهیت خلاقیت و ابزاری برای افزایش خلاقیت کارکنان را مورد بررسی قرار داده اند. این مطالعات خلاقیت را به عنوان یک توانایی فردی به منظور داشتن ایده… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
تغییرات ایجاد شده در صحنه کسب و کار، تغییر در ارزش های قابل عرضه به خریداران بوده است که به عنوان عامل اصلی موفقیت در سازمان های فعلی شناخته می شود و سازمان های پیشرو در هر صنعت موفقیت خود را مدیون توانایی در عرضه و ارائه ارزش بیشتر به خریداران در… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
مدلهای قابل قبول و گسترده در حوزه پذیرش تکنولوژی اطلاعات است. اساس این مدل را دو عامل «برداشت ذهنی از مفید بودن[4]» و «برداشت ذهنی از آسانی استفاده[5]» تشکیل می‌دهد بطوری که برداشت ذهنی از آسانی استفاده، بر برداشت ذهنی از مفید بودن تأثیر دارد. این دو… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
  1-2- بیان مساله: با توجه به اینکه امروزه بسیاری از سازمان ها و شرکت ها در تلاشند تا به حداکثر بهره وری قابل حصول دست یابند، مهم است که مدیران درک بهتری از عوامل  موثر برنگرشهای کارکنان و رفتار آنان داشته باشند. اهمیت روز افزون مسئله درک کارکنان و توجه… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
   فصل اول کلیات تحقیق                                   1-1) مقدمه در طلیعه قرن جدید که سازمان­ها با محیط رقابتی جهانی مواجه­اند، همواره نیاز به تغییرات ریشه­ای و خلاقیت­های کاری احساس می­شود، نیروی رقابتی جهانی، سازمان­های امروزی را مجبور کرده است که… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
    مقدمه     ﻣﺪت زﻣﺎﻧﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﭘﮋوﻫﺸﮕﺮان ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ ﺷﺨﺼﯿﺖ در ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻧﮕﺮش ﻫﺎ و رﻓﺘﺎرﻫﺎی اﻓﺮاد ﭘﺮداﺧﺘﻪ اﻧﺪ. ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻧﻘﺶ ﻣﻬﻤﯽ را در درک و ﻓﻬﻢ ﻧﮕﺮش ﻫﺎ و رﻓﺘﺎرﻫﺎی اﻓﺮاد در ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ اﯾﻔﺎ ﻣﯽﮐﻨﺪ (بویار و موسلی،[1] 2007؛ جانسون، ماراکاز و پالمر[2]، 2005).… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
  فصل اول کلیات تحقیق                       1-1)مقدمه دنیای امروز دنیایی پر از رقابت است و سازمانها بدلیل نیاز به انعطاف پذیری در مواجهه با رقبا بدنبال یافتن شیوه هایی برای حداکثر نمودن عملکرد و تلاش کارکنانشان هستند و یکی از مهم ترین موضوعاتی که… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
    فصل اول:کلیات تحقیق         1-1)مقدمه موتور محرک پیشرفت اقتصادی و فناوری ،  در فکر دانش آموختگان و نخبگان هر کشور شکل می گیرد ایده های   خلاقانه می تواند در قالب بنگا ههای دانش بنیان و با مدیریت کارآفرینان در جامعه نمود پیدا کند (زعفریان،1388).… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
1-2- بیان مسئله “مدیریت و رهبری ساکن و بی تحرک نمی تواند مدت زیادی به طول انجامد،موج یا آن را غرق می کند و یا کشتی این مدیریت و رهبری، در گل فرو رفته باقی می‌ماند و بالاخره دیدگاههای بسیاری از نظریه پردازان دیگر مانند تافلر، شوان(1971) و برگ کوبست(1993)… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
عامه مردم، هوش را توانایی یادگیری و درک صحیح موقعیت‌های جدید و موجود می‌دانند. هوش به استعداد تشکیل الگویی دقیق و واقعی از خود فرد و توانایی استفاده از آن الگو برای استفاده ثمربخش در طول زندگی اشاره دارد. یکی از انواع هوش، هوش استراتژیک است که نمایانگر… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
طبق نظریه بتاول اجتماعی ، وقتی کارکنان در سازمان از کارشان احساس رضایت می کنند یا رفتارهای مثبت دارند دست به عمل متقابل خواهند زد و به این طریق به سازمان خود منفعت خواهند رساند. تحقیقات ویلیام و اندرسون[21] (1991) از این نظریه حمایت می کنند که بین رضایت… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
نمودار( 4-6) آزمون مدل تحقیق (حالت اعداد معنیداری)  134   چکیده هدف تحقیق حاضر، تحلیل رابطۀ بین قابلیت به اشتراک­گذاری دانش و نوآوری سازمانی، باتوجه به قابلیت جذب (بالقوه و بالفعل) دانش سازمانی در گمرک جمهوری اسلامی ایران است، جامعۀ آماری  تحقیق حاضر را… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »
                                    فصل اول   کلیات پژوهش                   1-1-بیان مسأله ایمان به ارزش کار کشش درونی و علاقه باطنی به هر کاری که انسان تصدی آن را به عهده می گیرد، از عوامل بزرگ موفقیت انسان است، زیرا عشق و علاقه به کار مانع می شود که… بیشتر »

موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 3 خرداد 1399نظر دهید »

1 3 4 5 ...6 7

خرداد 1399
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
جستجو